Beantwoord

wifi instellingen wijzigen app

  • 19 August 2020
  • 5 reacties
  • 311 keer bekeken

1 dag geabonneerd op KPN. WiFi op mobiel en tablet werkt. Op pc geen internet. Moet ik zelf ! de instellingen wijzigen via de KPN app. Overal gezocht in de app, kpn meerdere keren aan telefoongehad. Geen oplossing. In de app kom ik alleen op handleidingen uit niet op instellingen en wijzigen. Medewerker vertelt de stappen die ik moet doorlopen maar komt op niks uit. Ik wil hulp, een monteur. Bel ik weer naar kpn moet ik 15 min wachten. KPN bied mij een oplossing! Maak jullie app makkelijk in gebruik. 

 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 20 August 2020, 17:51

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U heeft een zwarte KPN Box ontvangen van KPN? 

Ja een KPN box 12. En alleen een internet aansluiting

Reputatie 7
Badge +24

Kunt u inloggen op http://mijnmodem.kpn? Vanaf een bekabeld aangesloten pc of laptop. Of van af de tablet. 

Reputatie 7
Badge +17

Hooi @hooi2020 en welkom op het forum! Heb je de servicetool om je wifi naam en wachtwoord te wijzigen ook al gebruikt? Als je deze opstart op je mobiel of tablet (met de wifi verbinding) dan kun je de naam en het wachtwoord aanpassen. Ik hoop dat de PC er daarna ook verbinding mee kan maken. Mocht dit niet het geval zijn, wat zie je dan precies op de PC? Kan hij het wifi netwerk helemaal niet vinden? Of komt er een foutmelding te staan wanneer je hem met de wifi verbindt? Hebben je mobiel en tablet wel wifi wanneer je in de buurt van de PC bent? Ik ben benieuwd! 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niks meer vernomen dus ik hoop dat het gelukt is met het wijzigen. Zo niet, je weet ons te vinden! 

Reageer