Beantwoord

Wifi is op de eerste verbinding niet goed, Wifi Manager zegt neem contact op

  • 22 June 2021
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

Goedemiddag,

 

In mijn tussenwoning van 3 verdiepingen heb ik op de begane grond mijn modem in de meterkast staan. Op de 1e verdieping waar de woonruimte zich bevindt heb ik enigzins bereik (12 mb/s download) en boven op de 2e verdieping waar ik zou willen werken heb ik 4mb/s. Hierdoor zit ik nu vaak op de 1e verdieping te werken, maar ook hier valt het tegen.

Nu vernam ik van de kpn monteur die is langs geweest dat ik 2 gratis wifi versterkers (oid) kan ontvangen in mijn geval. Dit lees ik ook op jullie forum. Hiervoor moest ik de wifi-manager doorlopen. Dit heb ik gedaan, alleen hier komt niks uit, behalve dat ik contact moet opnemen. Dus bij deze :)

Hopelijk kunnen jullie me helpen met een WiFi versterker. Baal als een stekker, want niet alleen sloot ik net mijn internet af voor dat de gratis versterkers er bij zaten, ook heb ik destijds het verkeerde welkomskado ontvangen, welke ik helaas niet kon ruilen. Misschien deze keer meer geluk ;)
 

Met vriendelijke groet,

 

icon

Beste antwoord door Jacob95 22 June 2021, 14:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Goedemiddag,

 

In mijn tussenwoning van 3 verdiepingen heb ik op de begane grond mijn modem in de meterkast staan. Op de 1e verdieping waar de woonruimte zich bevindt heb ik enigzins bereik (12 mb/s download) en boven op de 2e verdieping waar ik zou willen werken heb ik 4mb/s. Hierdoor zit ik nu vaak op de 1e verdieping te werken, maar ook hier valt het tegen.

Nu vernam ik van de kpn monteur die is langs geweest dat ik 2 gratis wifi versterkers (oid) kan ontvangen in mijn geval. Dit lees ik ook op jullie forum. Hiervoor moest ik de wifi-manager doorlopen. Dit heb ik gedaan, alleen hier komt niks uit, behalve dat ik contact moet opnemen. Dus bij deze :)

Hopelijk kunnen jullie me helpen met een WiFi versterker. Baal als een stekker, want niet alleen sloot ik net mijn internet af voor dat de gratis versterkers er bij zaten, ook heb ik destijds het verkeerde welkomskado ontvangen, welke ik helaas niet kon ruilen. Misschien deze keer meer geluk ;)
 

Met vriendelijke groet,

 

Hallo @Jacob95 , het beste is een netwerkkabel (laten) leggen naar de ruimte waar je graag internet wilt. Voor een snelle(re) reactie kun je beter bellen met 0800 0402 of Facebooken of Twitteren.

Bij de lokale KPN-winkel of in de KPN webshop kun je de wifiversterkers van KPN kopen.

 

@Jacob95 Als u die wifi manager correct doorloopt ( dus 2 keer) en hij geeft dan nog een snelheid aan van onder de 20 Mbps, krijgt u ze gratis van KPN. 

Het is inmiddels gelukt na telefonisch contact. Bedankt voor de snelle reacties en ook hier!