Beantwoord

Wifi-kanaal veranderd, traag internet

  • 15 June 2020
  • 5 reacties
  • 57 keer bekeken

nadat de KPN mijn wifikanaal heeft veranderd, is hij nog trager geworden. 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Robgrv 23 June 2020, 16:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Robgrv, welkom hier. 

Jouw WiFi kanaal is veranderd en nu is het nog trager? Hoe is het veranderd? Want heb je de WiFi tips al eens doorlopen? Zorgt dat voor verbetering? Zo niet, kun je dan jouw Forumprofiel eens voorzien postcode + huisnummer en naam van de contractant? Ik hoor dan graag van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Dag Bart,

dank voor je reactie. 

Hier de info:

****

 

Ik hoop dat er binnenkort glasvezel op mijn adres beschikbaar komt. 

 

Mvg,

Rob

 

Admin: gegevens naar profiel verplaatst i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb meegekeken. Ik zie dat er zo ongeveer 19 Mbit/s binnenkomt op jouw adres. Dit haal je dus via de kabel. Via WiFi zal je altijd wat verlies hebben. Je hebt nu nadat je de manager doorlopen iets meer dan 14 Mbit/s via de WiFi. Dat is meer dan dat het was en denk ik wel zo ongeveer het maximale. Zoals ik al zei heb je altijd wat verlies via WiFi. Komt omdat het zicht langs storingsbronnen moet begeven. 

Glasvezel staat er helaas voorlopig nog niet op de planning. Je kan je wel bij KPN NetwerkNL inschrijven, krijg je melding wanneer er een upgrade plaatsvind. 

Dag Bart,

wederom dank voor je antwoord. 

Helaas ga ik me nu oriënteren op een provider die op mijn adres wel glasvezel levert. Dit omdat wij nu veel meer vanuit huis werken en dus een betere, stabielere verbinding nodig hebben. 

 

Met vriendelijke groet,

Rob 

Reputatie 7
Badge +20

Dat kan ik begrijpen. Ik had je graag geholpen, maar ik kan je nog niet helpen met glasvezel. :( 

Mocht ik in de toekomst nog een keer weer wat voor je kunnen betekenen, dan hoor ik graag weer van je.