Beantwoord

Wifi manager doet het niet

  • 16 February 2022
  • 7 reacties
  • 44 keer bekeken

Sinds 3 maanden abonnee en wifi manager doet het niet.

Wat kan/moet ik doen? 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 19 February 2022, 11:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Jac Keulaars, welkom! Wat jammer om te lezen dat de Wifi manager het niet doet! Hoe probeer je die te openen? Via de website of via MijnKPN? En wat werkt er dan niet? Op welk apparaat doe je dit?

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, maar ik hoop dat je de Wifi Manager inmiddels hebt kunnen gebruiken. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.

Ik log in via de app met een Samsung s10.

Nog steeds niets!

De melding is......Oeps er is iets misgegaan 

Reputatie 7
Badge +30

Vervelend dat het nog niet opgelost is! Zou je gewoon eens via de browser op je telefoon de Wifi Manager op willen zoeken? Je bent wel verbonden met de wifi? Even voor de zekerheid:blush: . Als je via de browser start, kan je dan inloggen met het KPN ID waar jouw vaste diensten onder hangen? En gaat ‘ie dan wel verder?

Nop,zelfde melding.  2 jaar geleden ook abonnee en geen problemen gehad hiermee 

Reputatie 7
Badge +30

Vreemd :-(. Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je adres en klantnummer? Dan ga ik jouw gegevens als voorbeeld doorgeven en dit verder uitzoeken.