Wifi manager loopt niet door.

  • 28 December 2020
  • 2 reacties
  • 21 keer bekeken

Beste  KNP

 

we hebben ongeveer zelfde probleem als anouk20. We zijn al 3 weken bezig, op advies van de klantenservice , met wifimanager metingen. Na een storing werkt de manager nu werkt staat online. maar we krijgen telkens dezelfde uitkomst: balen het is niet gelukt en dan stopt het. 

We hebben 200 die binnenkomt maar op de eerste verdieping slechts 8-12 en op zolder ca 1-4. We hebben al vaak gemeten en de procedure compleet doorlopen. Boodschap: balen het is niet gelukt..

De klantenservice zei dat we gezien de lage metingen recht hebben op twee bedrade wifi adapters maar mogen deze niet toesturen. Ze hebben al instellingen aangepast maar het verbetert niet. Ik heb er ondertussen echt genoeg van. Volgende week zitten we met compleet gezin thuis ivm online school en niemand kan zo werken of lessen volgen! ik wil nu snel een oplossing.  

Graag reactie !

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Joep1965 3 jaar geleden

Zorg dat u weet waar de snelheid rond de 15 is. Start de wifimanager en vul in dat u 1 verdieping heeft.  U loopt meteen naar die plek waar de snelheid rond de 15 is en daar wacht u tot u de uitkomst ziet. Dit zou moeten werken.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

Zorg dat u weet waar de snelheid rond de 15 is. Start de wifimanager en vul in dat u 1 verdieping heeft.  U loopt meteen naar die plek waar de snelheid rond de 15 is en daar wacht u tot u de uitkomst ziet. Dit zou moeten werken.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @kistjes! Welkom op ons KPN Forum. Heb je de tip van @Joep1965 gelezen? Zorg dat je niet buiten het wifi netwerk loopt. Anders krijg je inderdaad de melding: Balen, het is niet geluk!:slight_frown:

Ik ben benieuwd :hugging: