Beantwoord

Wifi Manager meldt dat ik niet met internet verbonden ben

  • 30 March 2024
  • 1 reactie
  • 12 keer bekeken

Ook ik krijg te zien vis de kpn manager. Dat ik niet verbonden ben met het internet.  Heeft iemand een oplossing? 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 2 April 2024, 10:43

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Welkom op de community @HvdHoek, heb je op dat moment wel internet? Ben je verbonden via jouw thuisnetwerk? Om de Wifi Manager te gebruiken is het van belang om het jouw thuisnetwerk te zijn verbonden. Kan je er meer over vertellen? Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we met je mee kunnen denken. Als het makkelijker is om het telefonisch te bespreken kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402. 

Voor meer informatie over de Wifi Manager kan je ook in onze Kennisbank terecht: 

 

Reageer