Beantwoord

Wifi Manager werkt al 3 dagen niet

  • 8 June 2022
  • 14 reacties
  • 74 keer bekeken

De wifi manager doet het al 3 dagen niet. Contact met KPN lukt niet, geen medewerkers beschikbaar ...

Kan dit probleem op korte termijn worden opgelost?

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid van je topic

icon

Beste antwoord door 5EB8 10 June 2022, 15:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Badge +19

Tegen welke problemen loopt u wat de wifi betreft?

Na het opstarten van de wifi manager op de site van de kpn krijg ik de melding dat deze het niet doet en er een melding naar de kpn medewerkers is gestuurd.

Badge +19

Het gaat me om de problemen met de wifi!! Wat is er aan de had? Waarom heeft u de wifimanager nodig?

Mij gaat het om het niet kunnen uitvoeren van de wifi manager. Ik verwacht als KPN dit aan haar klanten aanbiedt, dat deze tool ook werkt.

Badge +19

Dat zal ook best wel goed komen.  Als je door een mens geholpen wil worden roep je maar.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @5EB8,

Heb je wellicht 2 verschillende abonnementen voor thuis gekoppeld aan je MijnKPN account? Als je om maar wat te noemen, een internetabonnement én Digitenne bij ons afneemt, dan raakt de WifiManager in de war omdat die niet de mogelijkheid heeft om de juiste te kiezen.

Als dit het geval is, zou je dan -tijdelijk- het 2e klantnummer willen ontkoppelen van je MijnKPN account, zodat je de Wifimanager wel kunt doorlopen? Daarna kan je het andere klantnummer weer toevoegen 🙂

Hi @5EB8,

Heb je wellicht 2 verschillende abonnementen voor thuis gekoppeld aan je MijnKPN account? Als je om maar wat te noemen, een internetabonnement én Digitenne bij ons afneemt, dan raakt de WifiManager in de war omdat die niet de mogelijkheid heeft om de juiste te kiezen.

Als dit het geval is, zou je dan -tijdelijk- het 2e klantnummer willen ontkoppelen van je MijnKPN account, zodat je de Wifimanager wel kunt doorlopen? Daarna kan je het andere klantnummer weer toevoegen 🙂

 

Hallo,

Bij mijn KPN producten staan o.a. 2 thuisadressen waarvan er 1 niet is geladen (?)

Wij hebben 1 woonadres, dus begrijp niet waarom er 2 thuisadressen staan.

 

Eric

 

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, dan gaat daar ergens iets mis dus!

Hier ga ik even achteraan @5EB8. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

 

Profiel is gewijzigd

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @5EB8, we gaan er mee aan de slag!

Fijn!

Reputatie 7
Badge +20

Zou je de WifiManager nu nog eens willen proberen @5EB8? Het probleem zou opgelost moeten zijn!

Beste Maja_,

Het probleem is opgelost, bedankt voor de hulp.

Toch wel slordig van de KPN dat dit door hen zelf is veroorzaakt.

Gr.

Eric

Reputatie 7
Badge +20

Ah helemaal top!

Ik heb het vermoeden dat dit om een klantnummer/abonnement ging dat ooit eens op is geheven of geannuleerd, terwijl het nog gekoppeld was aan je MijnKPN account, en vervolgens is blijven hangen. Dat is iets waar je zelf nooit achter komt natuurlijk 😬 Gelukkig nu alsnog helemaal in orde 😊