Vraag

WiFi manager werkt niet

  • 25 January 2021
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

Vandaag al meerdere keren gebeld met kpn voor mijn wifi. De jongeman die mij vanmiddag heeft geholpen zei dat ik gratis wifi-versterkers  kon krijgen als ik via manager aangezien mijn wifi niet goed is in huis.  Vanmiddag de manager  meerdere test gedaan, maar kom niet verder dat er staat balen niet gelukt, en dan begint het feestje weer opnieuw. Graag zou ik  gratis de bekabelde versterkers willen ontvangen zodat ik boven op de 1e verdieping en op de 2e verdieping ook wifi kan ontvangen. Op dit moment hebben we als we de trap oplopen al geen wifi meer.

 

groetjes Mies


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Dag @mies2101 Hoe is de situatie nu? Is het inmiddels gelukt om de wifi manager wel goed te doorlopen? Het kan soms enige moeite kosten, maar het is wel een kwestie van alle stappen goed doorlopen. 

Als het goed is komen er vandaag wifi versterkers binnen. Heb zaterdag ruim 1.5 uur met een collega van kpn aan de telefoon gezeten om de wifi op te lossen.  Hoop dat dit de oplossing is, anders moeten we gaan kijken wat we gaan doen