Beantwoord

Wifi op de camping verbeteren

  • 19 July 2021
  • 3 reacties
  • 110 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Tijdens ons verblijf op de camping moet ik ook werken. Maar de WiFi is behoorlijk slecht. 

Kan kpn mij daarbij helpen? En hoe?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 22 July 2021, 11:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Als je de Wi-Fi van de camping bedoelt dan zal je bij de beheerder moeten zijn. Waarschijnlijk te weinig capaciteit. 

Tijdens ons verblijf op de camping moet ik ook werken. Maar de WiFi is behoorlijk slecht

Tja, dat is geen vakantie. Dat heet kamperen (=behelpen). Maar goed….

Je zou, als je wifi op je laptop nodig hebt, gebruik kunnen maken van de Hotspot (wifi) van je telefoon. En daar je laptop mee verbinden. Dan gebruik je dus wél je mobiele bundel van je telefoon natuurlijk.
Videovergaderen lijkt me in die “omstandigheden” (camping) sowieso niet te doen / niet verstandig.

Heb je Hussel abonnement op je mobiel? Dan zou je tijdelijk een hoger abonnement kunnen aanzetten. Dat wordt dan effectief v.a. 1 augustus, dat wel.

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @WMG, er worden wat tips gegeven om een stabiele verbinding te hebben voor jouw laptop.
 

Tijdens ons verblijf op de camping moet ik ook werken. Maar de WiFi is behoorlijk slecht

 

Je zou, als je wifi op je laptop nodig hebt, gebruik kunnen maken van de Hotspot (wifi) van je telefoon. En daar je laptop mee verbinden. Dan gebruik je dus wél je mobiele bundel van je telefoon natuurlijk.
Videovergaderen lijkt me in die “omstandigheden” (camping) sowieso niet te doen / niet verstandig.

Heb je Hussel abonnement op je mobiel? Dan zou je tijdelijk een hoger abonnement kunnen aanzetten. Dat wordt dan effectief v.a. 1 augustus, dat wel.

 



De wifi verbinding die je mogelijk hebt via de camping zelf, daar kan KPN je verder niet bij helpen. Daarvoor zul je toch echt bij de beheerder van de camping moeten zijn.