Beantwoord

WiFi op de tweede verdieping werkt opeens niet meer goed

  • 29 August 2021
  • 5 reacties
  • 53 keer bekeken

Sinds een aantal maanden hebben we met regelmaat dat de wifi ontvangst slecht is, daardoor kunnen we op de tweede verdieping geen wifi meer ontvangen. Daar hebben we voorheen nooit last van gehad en ik ben ook erg tevreden over KPN in het algemeen. Ik heb contact opgenomen met de servicedesk en die vertellen me dat ik twee wifi-versterkers moet aanschaffen terwijl ik het jaren zonder heb kunnen doen. Maar wat als de versterker niet werkt, dan is dat ook jammer en geld over de blak gooien, terwijl het voorheen altijd goed was. Waarom moet ik 59 euro investeren terwijl het altijd goed is geweest. 

 

icon

Beste antwoord door DennisA78 29 August 2021, 14:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Er kan in de tussentijd van alles veranderd zijn. Buren die sterkere apparatuur hebben geïnstalleerd. Binnenshuis kunnen er wat dingen veranderd zijn kwa apparatuur, isolatiemateriaal e.d. Modem kan al wat ouder zijn.

Met 2 superwifi’s word het er sowieso niet minder van.

 

Om welk modem hebben we het eigenlijk?

 

Dank u DennisA78 voor het antwoord. Ik heb de modem Experia box V10. We  hebben niets veranderd in het huis, dus dan zou het aan de buren moeten liggen. Het vreemde er van is dat het een aantal weken goed gaat en dan is het signaal gewoon weg. Als ik dan de service doorloop en de extender TP link herstart is het opgelost. Dat vind ik zo vreemd hiervan. 

 

Dus advies is superwifi's aanschaffen?

 

Reputatie 7
Badge +10

Ja want je merkt bekabeld niks? tv stoort niet? (Als je die van KPN hebt)

 

TP link is zo'n stekker blokje?

2 Superwifi’s en de TP link eruit. Word het beter van.

Dank je voor het antwoord. Dan bestel ik die. 

 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Meccer, welkom! Het klopt helemaal wat Dennis zegt: de superwifi punten kunnen nooit kwaad en leveren eigenlijk altijd verbetering. Zo niet, mogen ze overigens binnen 14 dagen weer geretourneerd worden. Van een afstandje is het lastig om te zeggen waarom jouw wifi minder is geworden, zoals hij uitlegt, zijn er verschillende factoren, ook buitenshuis, die daarop van invloed zijn. Ik ga er vanuit dat je weer helemaal tevreden bent na installatie van de superwifi punten. Zo niet: je weet ons te vinden!