Beantwoord

wifi op de v10

  • 5 January 2020
  • 5 reacties
  • 73 keer bekeken

Heb 2 maanden geleden ook nieuwe experia box v10a gekregen. Wifi verbinding valt sinds wij de experia box V10 hebben regelmatig weg op telefoon en tablet. Vooral op de zolder waar ook een versterker staat valt hij telkens weg. Komt wel weer terug maar geeft telkens geen internet verbinding  Nooit geen problemen gehad met de vorige experia box. Op de laptop doet hij het goed.

Zeer vervelend dat de wifi steeds wegvalt. 

Hoop dat jullie weten waaraan dat kan liggen.

admin: eigen topic aangemaakt.

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 7 January 2020, 12:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @AliP , heb je een V10 of een V10a

Hoi @AliP . Welkom op het forum.

Je noemt twee experiaboxen. Kun je aangeven welke je nu in gebruik hebt?

Los daarvan is mijn advies om het volgende te doen:

-Koppel de versterkers los van de experia box.

-Reset de experiabox (via het reset gaatje)

De experiabox is nu weer het centrale wifi punt

-Koppel de experia wifi's weer aan de experiabox en reset ze.(resetknopje 10 seconden indrukken)

Hiermee nemen de versterkers de gegevens over van de experiabox.
-verwijder alle draadloze verbindingen van je telefoons/tablets/laptops en zet ze opnieuw op.

Als je bovenstaande stappen volgt zou je een stabiel netwerk moeten hebben met goede verbindingen.

 

Hoi Erwin,

 

Bedankt voor je informatie. Ik heb een V10. Ik ga het in het weekend de reset uitvoeren volgens jou advies.

 

Mocht het nog niet goed zijn laat ik het je weten.

 

Grt AliP

Succes, @AliP . Het is even wat werk maar tot nu toe levert het bij anderen goede resultaten op. Ik hoop ook bij jou. Zo niet, weet je mij te vinden.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog andere vragen hebben, stel ze gerust.