Beantwoord

Wifi op V10 maakt niet opnieuw verbinding

  • 24 February 2019
  • 9 reacties
  • 80 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 4 reacties
Hoi,
Vreemd probleem wifi werkt prima maar als ik van huis ben weggeweest voor een tijdje kan ik geen verbinding meer krijgen , betreft alle telefoons .
Het nabootsen door mijn telefoon uit te zetten geeft hetzelfde probleem , na 24 uur.
Alle channels al geprobeerd , blijft het probleem houden.Na reboot modem doet alles het weer.
Alle apparaten behouden wifi indien niet wordt uitgeschakeld
Ik heb al een x een nieuw modem gehad.
Probleem is een tijdje weggeweest , maar is weer begonnen.
Iemand een oplossing ?
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 27 February 2019, 09:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @LvO, Leuk dat je het forum bezoekt en je jouw vraag hier stelt. Uit je verhaal haal ik dat alle mobiele telefoons geen verbinding maken met het modem wanneer jullie thuis komen. Dit is met het nieuwe modem het geval, maar met een modem eerder was dit ook al zo. Je geeft aan dat je jouw modem een reboot hebt gegeven. Bedoel je hiermee dat je het modem uit en aan hebt gezet of dat je het modem een reset hebt gegeven? Hoe je een modem kunt resetten, leggen we uit in dit topic. Als je dat nog niet eerder hebt gedaan, dan wil ik je vragen om de stappen alsnog uit te voeren en het modem te resetten. Dit kan even duren. Als een reset niet helpt, zou je dan jouw postcode, huisnummer en klantnummer willen toevoegen aan je forumprofiel? Daarnaast hoor ik graag van je welk modem je in gebruik hebt en welk type/versie telefoon(s) je wilt verbinden met het modem.
Het gaat om alle wifi verbindingen , maar we gebruiken met name de Samsung .
Als het apparaat wordt uitgeschakeld dan pakt deze geen ip meer na een reboot modem
Ik heb het op kunnen lossen door alle telefoons een vast ip te geven , nu lijkt het opgelost , maar kan niet de bedoeling zijn.
Zal dan wel iets in de dynamische DHCP zijn , maar daar staat alles goed .
Het modem(V10A) heb ik al diverse malen een harde en softe reset gegeven.
Reputatie 7
Welke firmware versie staat er op jouw V10A?
Heb je naast de V10A ook nog een ander wifi accesspoint in gebruik?
v5.00.17 build184 , verder geen andere acces points
Reputatie 7
Dat is nog niet de nieuwe firmware en dat bevreemdt me immers de uitrol van de nieuwe firmware zou, als ik he goed begrepen heb, gisteren afgerond zijn. @Erwin_?

Ik hoop eigenlijk dat de nieuwe firmware dit probleem zal verhelpen.
Hoi @LvO . Leuk je even gesproken te hebben. Vreemd genoeg krijg ik nu geen contact met je modem. De reset op afstand wil dus nog niet vlotten.
Ik heb aan jou het verzoek om vanavond nog een paperclip reset te doen. (10 seconden in het gaatje, tot de lampjes uitgaan). Ik ga dan morgen opnieuw checken of versie 1.90 er op staat. Zo niet, zet ik het rechtstreeks door naar development.
Reset uitgevoerd
Gefeliciteerd, @LvO . Je hebt nu v5.00.20_build190 ! Dat is de meest recente firmware en die gaat hopelijk jouw problemen oplossen. Als de issues weer terugkomen wil ik dat uiteraard graag weten en duiken we er dieper in!
Gefeliciteerd, @LvO . Je hebt nu v5.00.20_build190 ! Dat is de meest recente firmware en die gaat hopelijk jouw problemen oplossen. Als de issues weer terugkomen wil ik dat uiteraard graag weten en duiken we er dieper in!
Bedankt, ik zal het gaan testen , en zal het vaste ip even weg halen