Beantwoord

Wifi problemen sinds nieuw modem + SuperWifi punten

  • 31 January 2022
  • 5 reacties
  • 156 keer bekeken

Door Wifi Manager te gebruiken kwam er uit dat we een verouderd modem hadden en KPN bood aan deze kosteloos te vervangen. Ook het advies om 2 versterkers te kopen a € 59,00. Dat hebben we gedaan. Moet wel vertellen dat we geen klachten hadden met het oude modem! Altijd snel internet en tv. KPN gebeld maar die zeggen gewoon dat het niet sneller en stabieler kan. Daar betaal je dan een aardig bedrag voor.
Nu hebben we dat nieuwe modem en 2 versterkers en hebben niets anders dan problemen. 1 versterker blijft rood branden. Hebben alle tips en tricks uitgevoerd. Kunnen bijna geen Videoland kijken omdat dat steeds hapert. Ook 2 ipads te gelijk op internet gaat zo traag. Dit hadden we niet met het oude modem. Konden we het maar terugdraaien😏 Heeft iemand nog tips om het internet weer normaal en zonder horten en stoten te krijgen??

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 2 February 2022, 14:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Als u nou eens dezelfde set up gebruikt als met uw oude modem, dus zonder de wifi punten?? En dan de modem nog eens reset?? 

Want ik begrijp dat u eerst geen wifi punten had, en nu wel. 

Als u nou eens dezelfde set up gebruikt als met uw oude modem, dus zonder de wifi punten?? En dan de modem nog eens reset?? 

Want ik begrijp dat u eerst geen wifi punten had, en nu wel. 

Dat ga ik zeker proberen. Aan alles gedacht behalve dit😏

u gaat het horen!

Hallo @Teleurtje , de versterkers kosten geen €59 per stuk, maar per set van 2, dat scheelt de helft.

Hallo @Teleurtje , de versterkers kosten geen €59 per stuk, maar per set van 2, dat scheelt de helft.

Even gecheckt, u hebt gelijk. 2 stuks voor € 59;00. Maar is nog € 59;00 te veel als het internet  nu minder is met nieuw modem en de versterkers.En het vreemde is dat al mijn buren die bij KPN zitten het zelfde advies kregen via Wifi mamager. Goede zaken wat de versterkers betreft!

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Teleurtje, welkom op ons forum!

Jan en Jan hebben je al aardig op weg geholpen lees ik! :blush:
Hoe is het wifi met je nieuwe modem zonder wifiversterkers? Voor een goede werking is het belangrijk dat de wifiversterkers goed ingesteld en aangesloten zijn, anders werkt het namelijk averechts!
In het onderstaande topic kun je hier meer informatie over vinden en we helpen je hier natuurlijk ook graag mee.

De keuze is natuurlijk altijd aan jou maar wifi wordt tegenwoordig steeds zwaarder belast. Bereik is ook altijd een lastige omdat wifinetwerken elkaar nog wel eens weg willen drukken. Als de wifimanager inschat dat je ze nodig hebt worden ze aangeboden met deze korting.

 

Mocht je ze toch willen retourneren kan dat natuurlijk gewoon. Je kunt hiervoor binnen 14 dagen bij een KPN winkel langs!