Beantwoord

Wifi slechter sinds overgang Experiabox V9 naar Box 12

  • 24 February 2022
  • 5 reacties
  • 78 keer bekeken

Ik heb sinds kort een v12 zou betere wifi opleveren maar het signaal is nog slechter dan de v9 die ik hier voor had ga je naar wifi Manger dan adviseren ze een WiFi boester op eigen kosten waardeloze zaak vind ik betaal je al genoeg krijg je bende

Ā 

*Admin* Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic.Ā 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 27 February 2022, 13:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Ik heb sinds kort een v12 zou betere wifi opleveren maar het signaal is nog slechter dan de v9 die ik hier voor had ga je naar wifi Manger dan adviseren ze een WiFi boester op eigen kosten waardeloze zaak vind ik betaal je al genoeg krijg je bende

Heb je een glas- of een DSL-aansluiting?

Waar staat/hangt je modem?

Ā 

Mijn v 12 Staat in de woonkamer ik heb geen glas vezel staat op de lek waat de oude ook stondĀ 

Staat/hangt de modem niet in de buurt van magnetische velden van luidsprekers, DECT-stations, TV's e.d., zo ja, houd minimaal 50 cm afstand van dat soort toestellen.

Als je wifi-apparaten (nog) geen AX ondersteunen stel de wifi dan in op B/G/N voor de 2.4-band en A/N/AC voor de 5.0-band.

Ā 

Ā 

Reputatie 7
Badge +16

waardeloze zaak vind ik betaal je al genoeg krijg je bende

Bende? Is jouw internetsnelheid gemeten via een bekabelde verbinding nietĀ op orde?
Waar je voor betaalt is een bekabelde internet (en eventueel TV) verbinding.Ā Wifi maakt gebruik van radiogolven die toegankelijk zijn voor alle providers. Wij hebben dat niet zelf in beheer en kunnen dus ook niet garant staan voor een vlekkeloze werking. Daarbij is wifi gevoelig voor externe factoren (denk aan een magnetron, babyfoon etcĀ of andere wifi netwerken in de buurt).

Daarom is wifi een gratis onderdeel van je abonnement. Dat neemt niet weg dat we absoluut ons best doen om je wifi verbinding zo goed mogelijk te laten werken.Ā  Je kunt het advies van de Wifi Manager volgen en met een flinke korting Super Wifi punten aanschaffen of kijken of je de verbinding kunt verbeteren met tips. Tips zoals die van JanD of uit het onderstaande topic:
Ā 


Kom je er niet uit, geef ons dan zoveel mogelijk informatie zodat er met je meegedacht worden. Het signaal is slechter: minder bereik, valt de verbinding meer weg, helemaal geen verbinding meer op bepaalde plekken in het huis? Welke snelheid meet je bekabeld en draadloos? Hoe ziet je thuisnetwerk eruit (welke apparaten zijn er verbonden met het modem)?
Hoe meer informatie, hoe beterĀ :upside_down:.

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!