Vraag

wifi traag en valt af en toe weg

  • 25 October 2020
  • 3 reacties
  • 19 keer bekeken

Ik ben begin dit jaar overgestapt naar kpn omdat ik graag stabiel en snelle WiFi wilde.

helaas werd de installatie niet gedaan door de monteur door het coronavirus.

we wonen 11 hoog dus er zijn best veel netwerken in de omgeving.

  • - ik heb alle kanalen geprobeerd 
  • 100+ x WiFi manager doorlopen
  • Experia v10a herstart
  • glavezel modem los gehaald / herstart
  • Kpn telefonische helpdesk hulp (slechtste service ooit)
  • wifi versterkers opnieuw aangemeld( geeft regelmatig nog geel/oranje lampje)

 

1gbit abonnement, meet meestal rond de 30mb!!

 

kpn stuurt geen monteur, en de laatste keer werd mij zelfs gezegd “het is even niet anders”

 

ik ben dus zeer ontevreden maar mijn laatste hoop is dat er toch iemand hier een oplossing heeft.

 


3 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Hi @Arvin, welkom op ons forum! Door grote drukte kom ik nu pas je bericht tegen. Begrijp goed dat je hiervan baalt, je wilt gewoon goede WiFi hebben. Uiteraard is dit zoals je zelf ook al noemt wat lastiger met veel WiFi-netwerken. Dat neemt niet weg dat de snelheid die je geeft wel erg achter blijft. Ik zie dat je kort na starten van dit topic met ons hebt gebeld, in de notitie zie ik terug dat er 26 oktober een monteur bij je langskwam. Wat zijn je bevindingen nu?

Job

het is wel sterk verbeterd maar de superwifi punten geven zeer regelmatig een oranje/geel lampje.

Reputatie 4
Badge +5

Fijn dat het verbeterd is! Nu dat oranje lampje nog. Je vindt in dit forumtopic enkele tips om het op te lossen. Kun je ernaar kijken en me vertellen of het is opgelost?

Reageer