Vraag

Wifi traag en Wifi Manager werkt niet blijft eindeloos draaien

  • 29 September 2020
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Sinds twee weken traag en wegvallend internet op de zolderverdieping, diverse keren per chat contact gehad met KPN echter men wilt eerst resultaten van de wifi manager zien, Het modem heb ik ook volledig gereset wat geen verbetering brengt. Vandaag deze voor de 5e keer laten draaien maar blijft eindeloos draaien zonder verdere resultaten. Tot voor kort altijd super tevreden geweest met KPN glasvezel en wifi in huis maar dit is nu helaas voorbij. Ik wil gewoon dat mijn wifi zo werkt als het altijd heeft gedaan. In mijn thuissituatie is niks gewijzigd in ieder geval. KPN wil mij zonder wifi manager niet verder helpen helaas (: maar kom dus geen stap verder

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @HMEE en welkom op het forum! Gek dat de Wifi Manager niet wil bij jou. 😕 Wat als je hem op een ander apparaat doorloopt? Mocht hij daar ook blijven draaien, gebeurt dit dan meteen in het begin al, of als hij snelheidsmetingen aan het verrichten is bijvoorbeeld? Gebruik je de Wifi Manager ook op plekken in huis waar je nog wel wifi bereik hebt? Ik ben benieuwd of het dan wel lukt om hem te doorlopen en of de wifi daarna beter werkt.

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niets meer vernomen, dus ik hoop dat je wifi in de tussentijd verbeterd is. Zo niet, laat het gerust weten! 

Reageer