Beantwoord

wifi v10a lampje brand niet.

  • 23 September 2020
  • 14 reacties
  • 113 keer bekeken

Hallo. 

Ik heb een experia box v10a, en nu brand mijn wifi lampje niet. Nu lees ik op meerdere plekken dat dit niet goed is dat die niet brand. Ik heb Maandag erover gebeld, bleek een storing te zijn. Nu heb ik op de storing pagina gekeken, geen storing aanwezig! Wie kan mij hierbij helpen? Ik word er een beetje gestoord van dat het lampje ineens niet meer knippert, terwijl mijn wifi het gewoon doet.

Vriendelijke groet, 

Lesley M

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 27 September 2020, 20:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Heeft u de router al een keer stroomloos gemaakt en na 5 minuten weer aangezet?

Ja heb ik gedaan...

Bedraad wel internet?

Ja bedraad wel. Kan gewoon online op de ps4. Maar ik heb gewoon overal wifi. Dus vind het raar dat het lampje niet brand....

Wel wifi maar lampje brand niet goed. Fijn dat je wel kunt internetten. Heb je het gevoel dat er storingen zijn?

Nee ik heb geen gevoel dat er storingen zijn. Speedtest is ook gewoon goed 

Vul je profiel even aan en laat KPN je router even doormeten.

Heb ik gedaan. Hartstikke bedankt voor de hulp in ieder geval! :)

Dit heb ik ook; mijn Wi-Fi doet het, maar het lampje niet meer. Ook bij de V10A.

Het blijkt bij mij vooralsnog enkel het lampje te zijn, dat stuk is. 

Vul ook je profiel aan en laat je router even doormeten. Reactie kan enkel dagen duren.

Vul ook je profiel aan en laat je router even doormeten. Reactie kan enkel dagen duren.

Dat hoeft niet bij mij. Is al een monteur voor geweest die alles heeft gecheckt. 

 

https://forum.kpn.com/internet-9/wifilampje-modem-v10a-geeft-weinig-licht-500153

Helder, dit topic had ik niet gezien.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @L.Meijerink, ik snap dat je er een beetje vreemd tegenaan kijkt dat je wifi lampje ineens niet meer brandt!

Als alles verder wel werkt is dit echter geen probleem, het lampje hoort puur een indicatie te zijn dat het wifi signaal aan staat en/of gebruikt wordt, en staat verder los van de werking van de wifi. Als ik je lijn doormeet, zie ik de wifi ook gewoon aan staan, ik zie verder dus geen problemen :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je voldoende weet. Anders hoor ik het graag!