Beantwoord

wifi valt erg vaak uit op een dag

  • 13 January 2021
  • 6 reacties
  • 54 keer bekeken

Vorig jaar heeft een monteur van KPN met superwifi mijn internet verzorgd. Alles werkte perfect tot een paar maanden geleden. 

Ik heb zelf geen idee wat te doen, ik lees wel veel herkenbare problemen, maar wat nu?

 

Beste KPN, kan er een misschien een monteur langs komen om te zorgen dat alles weer naar behoren werkt?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 28 January 2021, 08:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Ik vraag me af of daar nu een monteur voor ingezet wordt en of je dat al moet willen in deze tijd. Heb je de super wifi al een keer gereset? Branden de lampjes zoals het altijd was?

Daar heb je wel gelijk in Joep, dat moet ook niet in deze tijd. Maar ik lees bij een paar topics dezelfde problemen als ik en dat mensen alle opties uitgeprobeerd te hebben en nog steeds met die problemen zitten. Ik ben bang dagen hier mee bezig te zijn zonder resultaat, vandaar. Ja heb al meerdere keren gereset en de lampjes branden zoals het altijd was. Maar hij valt dus erg vaak uit op een dag, geen 3 keer dag, maar misschien 3 keer per uur. Erg vervelend.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Erik_Nunspeet. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw Wifi verbinding meerdere keren op een dag uitvalt. Heb je de Wifi Manager al doorlopen? We hebben ook een topic waarin nog meer tips staan om problemen met Wifi op te lossen. Zou je die door willen nemen? Ik hoor graag of dat het probleem verhelpt. Als je dit liever door één van onze monteurs wilt laten doen, dan kan je op deze pagina een monteur afspraak inplannen

Beste Vikash, bedankt voor je bericht. Ja de wifi manager heb ik zojuist doorgelopen. Die geeft geen fouten aan. Ook zijn er geen storingen of werkzaamheden op mijn adres. Tevens heb ik de modem al meerdere keren opnieuw opgestart, maar blijf ik de problemen van wegvallen van wifi houden. 

 

Ik kies inderdaad voor de optie monteur inplannen.

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder! Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Voor de meelezers in dit topic. @Erik_Nunspeet geeft in een privebericht aan dat het probleem inmiddels verholpen is. “Gisterochtend kwam de monteur. Het probleem zat blijkbaar in de slechte lijn die binnenkwam vanuit KPN, dit hebben ze hersteld.”