Beantwoord

wifi valt regelmatig weg, KPN stelt Super Wifi voor maar zit 3 meter van mijn modem in open ruimte

  • 28 June 2021
  • 4 reacties
  • 161 keer bekeken

Werk al zo velen al maanden thuis mijn wifi valt steeds vaker weg modem staat in huiskamer rondom modem alles vrij heb V!0 modem - kontakt gehad met KPN en zegt super wifi aanschaffen is de oplossing.

Heb nooit problemen gehad alleen laatste tijd heb al jaren KPN- het kan toch niet zo zijn dat je 3 meter van je modem super wifi moet installeren ze gaan het modem V10 niet vervangen wat is het advies ?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 30 June 2021, 11:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

@Frans850 Is de verbinding wel goed als u uw apparaat bekabeld met UTP aan sluit ? Heeft u de V10 al eens een reset naar fabrieksinstellingen gegeven ? Deze knop is verzonken en je hebt een paperclip nodig om deze in te drukken. Houdt de knop ingedrukt totdat de lampjes uit gaan. Na 30 minuten moet de verbinding hersteld zijn.

Hi Hansaanzet

 

Regelmatig reset gedaan - het heeft jaren goed gewerkt - slecht KPN dat je na jaren niet eens modem willen vervangen al jaren geen service nodig gehad - maar er zijn andere oplossingen.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Frans850, welkom! Balen dat je problemen met jouw wifi verbinding ervaart, daar wordt niemand vrolijk van natuurlijk. Ik lees dat je al regelmatig een reset van het modem hebt gedaan, zonder het gewenste resultaat. Het liefst zou je zien dat jouw modem vervangen wordt. Ik kan je al vertellen dat dat niet gaat gebeuren. Het modem dat je nu hebt, de Experia Box V10, is een prima modem dat goed zijn werk kan doen. Het probleem ligt waarschijnlijk ook niet in het modem, maar ergens anders. Ik zou je daarom willen aanraden om onze Wifi Manager eens te proberen. Dit is dé manier om het beste uit jouw wifi verbinding te halen. De Wifi Manager zal je vragen een aantal metingen op verschillende locaties uit te voeren. Hierna komt deze met een passende oplossing. Voor het beste resultaat doorloop je de Wifi Manager twee keer. Haal je na de tweede keer nog steeds onder de 20 Mbps, dan krijg je van ons gratis Experia Wifi of een gratis wifi monteur aangeboden.

Ik zal het nog een keer gaan testen met de WiFi manager