WiFi valt steeds weg

  • 5 January 2019
  • 7 reacties
  • 397 keer bekeken

Wij hebben een Experia V8 en de wifi was niet optimaal. Op basis van de wifituner hebben we 2 extenders ontvangen. Op zich werkt dit, maar we zien nu af en toe storingen in het TV signaal en de wifi valt steeds weg.

Dan blijk je zomaar een middag met je smartphones op 4G te zitten ipv wifi.

verder heeft de Xbox van onze jongens daar ook last van.

hoe kunnen we dit oplossen?



7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Drehilho. Welkom op het forum! Wat vervelend dat de wifi verbinding nog niet is verbeterd. Heb je nadat je de versterkers hebt aangesloten het meest vrije WiFi kanaal ingesteld. Dit kun je doen door onze online tool te gebruiken. Je kunt deze tool geheel zelfstandig zijn werk laten doen en zoekt automatisch naar het meest gunstige kanaal en geeft tips om je netwerk en verbinding te verbeteren. Mocht je dit al gedaan hebben dan zou ik je willen vragen om en speedtest uit te voeren, hier een screenshot van te maken en te delen in dit topic. Laat je je gegevens ook alvast achter op het KPN Forum profiel?
Reputatie 7
Badge +21
Helaas heb ik niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je het via een andere weg al is opgelost. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!
De snelheid is ca 100mbit beneden en ca. 60 boven. Dat is het probleem niet. Het probleem is dat de wifi steeds uitvalt. Met name de Xbox heeft daar last van.
Met de wifituner instellingen geoptimaliseerd en nu kan de Xbox helemaal geen verbinding meer maken.
Het netwerk is wel zichtbaar, maar na controle netwerk kan er geen verbinding gemaakt worden.
TP-link in het stopcontact en deze werkt wel.....

schiet mij maar lek.
Reputatie 7
Badge +21
Ah oke, het gaat om een Xbox. Dat wist ik nog niet. Het lijkt er op dat er een verbindingsprobleem is tussen de spelcomputers en de Experia WiFi. Dit probleem wordt door onze technische dienst op dit moment verder uitgezocht. Ik heb dit al intern doorgezet om het verder te laten onderzoeken. Zodra ik een antwoord krijg op deze vraag, kom ik er op terug.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Drehilho. Bedankt voor je geduld. De ontwikkelaars zijn nog steeds bezig om het uit te zoeken. Het is voor ons echter nuttig als we ook wat dieper kunnen kijken. Daarbij kunnen we jou hulp goed gebruiken. Mocht je bereid zijn om actief met ons te testen, geef dit dan aan in het veld Persoonlijke opmerking samen met een telefoonnummer waar je goed op te bereiken bent. Dan weten we dat we je kunnen benaderen als we specifieke tests met je zouden willen doen.

Geef in het topic even aan als je het profiel hebt in- of aangevuld, daar krijgen we geen automatische meldingen van.
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit het probleem is verholpen. Mocht je toch nog problemen hebben met de WiFi verbinding tussen de PS4 en ExperiaWiFi, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer