Beantwoord

Wifi valt steeds weg

  • 13 January 2021
  • 7 reacties
  • 24 keer bekeken

ik heb dus precies hetzelfde probleem, ik zit met twee pubers thuis en een experia box v10 die  niet goed zn werk (kan) doen, ik ben natuurlijk kpn klant (voorheen telfort) 

heb al een wifi versterker gekocht, (op bol.com) maar die trekt niet alles en ik heb de wifiversterker stappen al doorlopen…

ik heb gewoon een simpele vraag: is het wijsheid om dan maar een duurdere wifiversterker te kopen van KPN zelf en welke kan ik kopen als ik een experia box  v10 heb? Ik wil graag een draadloze….

ik kom er niet uit via de site….en kpn bellen hierover kan ook niet want ik zie nergens een nummer staan bij klantenservice….

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Joep1965 13 January 2021, 13:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Hum dat is vreemd. Zullen we op zoek gaan naar het probleem? je hebt koper of glasvezel? Wat is er aangesloten op de v10 qua randapparatuur? Welke snelheid haal je als je bekabeld meet?

dank je joep voor je snelle reactie!

(Ik ben op mn werk nu, ik kan helaas niet alles nu beantwoorden. Ik zal het zo goed mogelijk proberen)

Ik geloof dat ik glasvezel heb

alles is aangesloten in de meterkast op aanraden vd monteur

qua randapparatuur, we hebben interactieve tv, verder niets(ook niet bellen)

snelheid was gister via wifi meten 20 bit/sec op eerste verdieping, tweede verdieping 1 bit/sec

bekabeld zou ik echt niet weten

 

Badge +19

Is de tv ontvanger met een kabel aangesloten op de experiabox?

jep

Badge +19

Ik vermoed dat de experiabox in de meterkast staat. Dat is niet de meest ideale plek. Deur dicht etc. Ik denk dat je aan de slag moet met wifi versterkers. Die heb je draadloos en je hebt de bekabelde uitvoering.  De bekabelde uitvoering krijg je gratis van kpn maar dan zal je dus kabels moeten trekken naar de 1ste en 2de verdieping. Als het financieel kan zou je voor de super wifi's kunnen gaan. Eén super wifi hang je dan in de gang bij de trap, die moet bekabeld worden aan de experiabox. Nummer 2 hang je dan op de eerste overloop. Eventueel kan je nog een 3de nemen voor de tweede overloop. Dat vraagt wel een investering maar je bent wel van het probleem af. https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1363412/2-kpn-superwifi-puntenstartpakket/?pos=204 of https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1363469/3-kpn-superwifi-punten/?pos=0 Ga in ieder geval niet met draadloze verbindingsets of iets wat data verstuurd via het elektriciteitsnetwerk verstuurd aan de gang want dat wordt een teleurstelling.

ok dank

ik ga erover nadenken want dat is wel een beste investering...129 euro voor twee wifiversterkers

Badge +19

€ 149,00:wink:  dat is ook zo maar tegenwoordig hebben we zoveel wat op wifi werkt en dat vraagt ook om goeie apparatuur om dat allemaal aan te sturen. En boze pubers is ook niet fijn hoor(grapje hoor).