Beantwoord

Wifi valt steeds weg met Samsung Galaxy A5 (2017) en Experiabox V8

  • 4 October 2020
  • 6 reacties
  • 927 keer bekeken

Probleem

  • Met andere toestellen heb ik het probleem niet (bijv. Vivo en laptop

Genomen actie

  • Toestel wifi uit en aan ook toestel uit en aangezet. het resultaat is hetzelfde
  • Experia Box v8 herstart na een tijdje valt wifi weer weg

 

Wel vervelend want het data bundel van 5GB op me toestel is snel op.

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 4 October 2020, 20:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Heeft u de netwerkinstellingen van mobiele telefoon al eens gereset? Dus niet wifi aan uit of wifi netwerk vergeten?

 

Hi Jeroen,
Ik ben inderdaad vergeten te melden dat ik het wifi verbinding heb gereset door “het vergeten”

Vergeten is iets anders dan de netwerkinstellingen terug te zetten.

iPhone:

Ga op je mobiele telefoon naar:

  • Instellingen
  • Algemeen
  • Stel opnieuw in
  • Herstel netwerkinstellingen

Android

  1. Open de app Instellingen. ...
  2. Tik op Algemeen beheer. ...
  3. Tik op Reset.
  4. Tik op Reset netwerkinstellingen. ...
  5. Bevestig prompt. ...
  6. Voer uw schermvergrendelingsoptie in (pincode, patroon, wachtwoord) om door te gaan.
  7. Tik op Reset.

Hi Jeroen. Bedankt voor je hulp. 

Het heeft inderdaad geholpen.

 

Super Jeroen, dankjewel! Liep al paar dagen te hannesen, dit was het.