Wifi valt steeds weg na overstap van Telfort

  • 4 January 2021
  • 5 reacties
  • 52 keer bekeken

Beste KPN, 

Na jaren klant geweest te zijn bij Telfort zonder problemen heb ik nu via jullie regelmatig last van wifi die wegvalt. Ik kan ook met geen mogelijkheid op jullie site een manier vinden om te bellen of te mailen? Zit in een soort Kafka loop vast waarin ik steeds naar hetzelfde punt wordt gestuurd om online mijn verbinding te checken. De verbinding is nooit lang weg, maar wel vaak. Help?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Goed dat je hier bent terecht gekomen. Welk type modem heb je en wat hangt er zoal aan qua randapparatuur? Gebruik je draadloze verbindingsets?

Hoi Joep, dank voor je reactie. Ik heb een Experia Box v8. Er hangt niets aan, op of onder. En ik gebruik ook geen draadloze verbindingsets. 

Badge +19

Dus je gebruikt alleen maar wifi? Als dat zo is bel dan de klantenservice 0800-0402 tegen de computer die je aan de lijn krijg zeg je ik wil een medewerker spreken. Een modem wordt niet snel vervangen. Benadruk dat ie helemaal niets meer doet. Er branden ook geen lampjes meer. Een leugentje om best wil mag af en toe en als je dat te ver vind gaan dan trek je gewoon de stekker er uit. Dan brandt er ook geen lampje meer.:wink:

Haha, ok dank voor de tip en voor het nummer! En gebruik alleen wifi inderdaad. 

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Martjanne. Is het inmiddels gelukt via de telefonische collega's? :slight_smile:  Als dat niet zo is kan ik ook met je meekijken, in dat geval kan je jouw forumprofiel volledig invullen en een seintje geven.