Beantwoord

Wifi valt steeds weg op Experiabox V10a

  • 18 April 2021
  • 1 reactie
  • 144 keer bekeken

We hebben de 10a box. Alles al geprobeerd, behalve terug naar fabrieksinstellingen

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 21 April 2021, 14:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Balen dat je problemen met een wegvallende wifi verbinding ervaart, @Pascals! Je geeft aan nog geen reset te hebben gedaan. Ik kan je aanraden om dit eens te doen. Hiermee worden veel problemen namelijk verholpen. Onder kopje 2 op deze pagina lees je hoe je het modem een reset kunt geven.

Als je hierna nog steeds problemen ervaart, dan is het belangrijk om te kijken waar het probleem precies zit. Ervaar je alleen problemen met jouw wifi verbinding? Dan is het advies om onze Wifi Manager eens te proberen. Dit is dé manier om het beste uit jouw wifi verbinding te halen. De Wifi Manager zal je vragen een aantal metingen op verschillende locaties uit te voeren. Hierna komt deze met een passende oplossing. Voor het beste resultaat doorloop je de Wifi Manager twee keer.

Ervaar je ook problemen met de bekabelde verbinding en/of televisie, dan kan er mogelijk iets anders aan de hand zijn. In dat geval kijk ik dan graag even met je mee. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje als je dit gedaan hebt?