Beantwoord

wifi valt weg

  • 28 March 2020
  • 14 reacties
  • 105 keer bekeken

Goedendag..WiFi boven is en blijft huilen met de pet op..via kpn 2 expedia versterkers gehad maar nope..op afstand gemeten en ander kanaal..blijft huilen boven..beneden is het prima..zou nog superversteker WiFi van KPN kunnen proberen. Maar daar hebben ze geen aanbieding voor. Ben al jaren vaste klant..en KPN wil óók wel maar twijfel nu toch echt om ziggo te proberen..dit kan zo niét. Míjn contract is afgelopen dus ff nadenken wat ik doe...postcode ***

 

*admin: gegevens aangepast i.v.m privacy

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 1 April 2020, 13:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Badge +19

Wi-Fi is Wi-Fi of je dat nou bij provider a of b hebt maakt niet uit.  Zijn de experia wifi's bekabeld aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen ?

Beneden bekabeld op experia box en boven op draadloze verbinding in stopcontact bekabeld aangesloten..maar díe superversteker van KPN is dat een oplossing?

Badge +19

Wil je het echt goed hebben?? Trek een kabel naar boven en zet daar een experia wifi neer. Dan heb je tv en Wi-Fi zonder problemen. 

Hoi @Dafje56 . Welkom op het forum.

Het feit dat het beneden prima is heeft met de kracht van het signaal te maken. Dat weet ik vrij zeker.

De truc is om bedrade versterkers op tactische plekken in je huis neer te zetten. 

De superwifi is vrij krachtig en je kunt overwegen om deze aan te schaffen. Als je het bonnetje goed bewaard kun je ze terugbrengen als het niks voor je is.

Hoi Erwin heb je dan een mooie aanbieding voor een jaren lange trouwe KPN klant..die loopt te sukkelen met WiFi 

Ik ben blij dat je al jarenlang klant bij ons bent, @Dafje56 . En ik hoop dat je dat ook nog héél lang blijft

Ik heb heb geen aanbieding voor je. Dat is niet echt de rol van het forum. Wij proberen je bij staan met (technisch) advies.  

Met die zwarte kastjes is het, mits correct geplaatst en aangesloten, in bijna alle gevallen mogelijk stabiel draadloos internet te krijgen. Mocht je daar verdere assistentie bij willen, help ik je graag. 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust.

Nee helaas WiFi blijft drama boven vooral met PlayStation..

Jammer. Staat er ook zo'n zwarte versterker in de buurt van de playstation? Want dan zou ik deze bedraad proberen aan te sluiten.

Klopt werkt nu goed alleen kom ik nu 1 ethernetpoort tekort?

Ik heb je daar zojuist iets voor opgestuurd. Zal eerdaags bezorgd worden.

Da's super..wat een service..Nu moet ik namelijk of het een of ander..laat je weten..dank 

Ontvangen en werkt goed..hartelijk dank

Fijn! Goed om te lezen. Mocht je andere vragen hebben, weet je mij te vinden. :-)