Beantwoord

Wifi verbinding na Wifi Manager slechter

  • 23 October 2020
  • 5 reacties
  • 49 keer bekeken

Slecht internet.Metingen kloppen niet.Ook heb ik ja getest zonder naar de verdiepingen te gaan.Het klopt niet deze zogenaamde test en verbetering.Wifi wordt steeds slechter.Dus moet ik een wifi versterker kopen,waarvan het bekend is,dat de internet verbinding dan traag wordt.

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 29 October 2020, 11:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Je mag van de Wifi Manager verwachten dat deze jouw wifi verbinding verbetert, niet slechter maakt, @Xantha. Ik vind het dan ook jammer om te lezen dat jij dit anders ervaren hebt.

Ik wil je daarom aanraden onze Wifi Manager opnieuw te doorlopen. Dit is namelijk dé manier om het beste uit jouw wifi verbinding te halen. De Wifi Manager zal je vragen een aantal metingen op verschillende locaties uit te voeren. Hierna komt deze met een passende oplossing. Voor het beste resultaat doorloop je de Wifi Manager twee keer. Haal je na de tweede keer nog steeds onder de 20 mbit/s, dan krijg je van ons gratis Experia Wifi of een gratis wifi monteur aangeboden.

We hebben ook een topic waar nog meer tips staan om problemen met wifi op te lossen. Deze zou je ook door kunnen nemen voor het verbeteren van jouw wifi verbinding.

Inmiddels heb ik 2 monteurs op mijn adres gehad,en ineens is de wifi maximaal.Zodra ze weg waren weer dezelfde ellende.Ook zijn beide tv ontvangers ronduit slecht.Ik zou een vervangende Xperiabox ontvangen,en 2 tv ontvangers.De nieuwe Xperiabox was bij installeren door de monteur direct defect,dus werd de oude teruggeplaatst. De tv ontvangers was hij vergeten mee te nemen.Het internet,en wifi zouden een aantal dagen gemonitord worden.Dat is niet gebeurd.De volgende monteur zou een nieuwe Xperiabox en 2 ontvangers meenemen.De monteur heeft dat niet doorgekregen,evenals dat alles gemonitord zou worden.Hij vertelde dat alles prima werkt.Inderdaad dat wifi goed werkte op het moment dat hij aanwezig was.Alles werkt slecht.En ook zoals bekend bij u,het menu van de tv ontvangers.In mijn geval moet ik iedere keer de ontvangers opnieuw  opstarten omdat ze beiden niet reageren.Deze problemen spelen al jaren.Ik heb een redelijk duur abonnement en zeer weinig plezier ervan.Graag een oplossing aub.

Zowel de twee monteurs als ikzelf hebben dat gedaan.Op het moment dat de monteurs dat deden,was alles prima.Na minder dan 24 uur wederom ellende.Hoevaak moet ik alles opnieuw doen?Frisse start,resetten,etc...Hoevaak nog?En waar blijft de vervangende apparatuur?.

Mvg,

B. de Bruin

Ik maak deze fout ook vaak wanneer ik wifi gebruik om te luisteren en tonos mobiele beltonen te downloaden. Is dit een softwarefout van wifi of niet?

Reputatie 7
Badge +17

Wat vreemd dat jouw wifi verbinding goed is wanneer de monteur er is, maar het daarna weer slechter wordt, @Xantha. Ik kan niets beloven, maar ik kijk graag even met je mee.  Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.