Beantwoord

Wifi versterker doet het niet

  • 5 May 2020
  • 6 reacties
  • 92 keer bekeken

Wifi versterker doet het niet.  Na reset vd versterker volgt ca 1 minuut groen knipperen vh powerlampje. Daarna is alles uit.  Adapter van andere wifi versterker gebruikt,  zelfde resultaat. 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 13 May 2020, 19:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Beste @R0B1N 

Allereerst wil ik je vragen om je profiel zoveel mogelijk met relevante gegevens aan te vullen zodat KPN medewerkers jou zo goed mogelijk kunnen helpen. Door drukte op het forum, kan het enkele dagen duren voor een medewerker antwoord kan geven op je vraag. Ondertussen proberen wij als leden van het forum, te kijken of we iets voor je kunnen doen.

Als wachten geen optie voor je is, kan je ook bellen met 0800-0402 of chatten. Hiervoor stuur ik je vast een link.

https://www.kpn.com/service.htm

 

Gaat het om de Experia Wifi? Heeft u deze samen met het modem al een volledig reset gegeven?

Reputatie 7
Badge +30

Beste @R0B1N, welkom en sorry voor de late reactie! Heb je de wifi versterker inmiddels werkend gekregen? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, wil je dan de vragen van Jeroen beantwoorden? We helpen je er graag verder mee. 

Een volledige reset van de modern hielp niet.  Ik heb inmiddels contact via de chat gehad en volgens je collega moet ik naar de kpn om dat ding te ruilen.  Echter de kpn winkel is gesloten (corona) en ik heb geen zin om hiervoor naar Apeldoorn te rijden.  Dus de wifi is momenteel zeer mager.

 

Gr. Robin

Reputatie 7
Badge +30

Nee, dat kan ik begrijpen! Heb je de Experia Wifi's via onze website aangeschaft? Je kunt dan eens proberen om contact op te nemen met Ceva Logistics. Je hebt gewoon garantie op de apparatuur en wellicht kunnen zij een nieuwe bestellen voor je! 

Ik heb beide versterkers gratis opgestuurd gekregen om de wifi dekking in mijn huis te verbeteren. Aankoopbonnen heb ik niet (meer).

Reputatie 7
Badge +30

Ah, zo! Ik stuur je een nieuwe. Die kan je ophalen bij een PostNL servicepunt bij jou in de buurt. Ik stuur je een privébericht met alle informatie erover. Scheelt weer een ritje naar Apeldoorn :-).