Beantwoord

WiFi versterker werkt niet

  • 18 April 2020
  • 15 reacties
  • 4729 keer bekeken

Hallo kpn

bij mij hetzelfde probleem

de WiFi box die hier een jaar geleden is geplaatst is door kpn op de eerste en 2 de verdieping doen het niet

meerdere keren Aan en uit

lampjes gaan telkens uit geen wifi

wat nu

het kost ons de 4 g

 

vriendelijke groet m cameron

icon

Beste antwoord door Joep1965 22 April 2020, 19:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Badge +19

Welke Wi-Fi versterker heeft u? Een witte of een zwarte vierkant?

Ik heb een zwarte

Reputatie 7

Hoi @Experia WiFi box, welkom hier op het forum. Jouw Experia WiFi werkt niet goed begrijp ik, maar het is me nog niet duidelijk wat er precies niet werkt. Is het netwerk niet te zien, is het wel te zien maar kan je er niet mee verbinden, valt de verbinding weg, is het langzaam of iets anders? Zou je dat kunnen toelichten? Dan kunnen we vanaf daar samen met je meedenken.

Hoi

de experia box werkt wel

maar de WiFi versterkers die kpn hier geplaatst heeft niet

dat zijn ze zwarte beneden doet het wel de andere twee niet

 

Hallo @Experia WiFi box , welk merk/type modem heb je?

 

 

Badge +19

Ik neem aan dat ze wel met een kabel aan de experiabox zitten?

Ja tuurlijk

kpn heeft ze geplaatst

Badge +19

Ik zou even helemaal opnieuw beginnen.  Alles los maken van de experiabox.  De experiaboxen terug zetten naar fabrieksinstellingen en de versterkers opnieuw installeren.  Is even een klus.

🙃🙃🙃🙃not happy

Reputatie 7

Ik heb inderdaad hetzelfde gevoel als Joep, als je alle apparaten opnieuw instelt en aansluit zullen ze de verbinding opnieuw moeten maken. Het is even een klus zoals hij al zegt, maar als het daarna weer goed werkt is het het wel waard lijkt me :slight_smile:

Reputatie 7

Hoi @Experia WiFi box, we hebben nog geen reactie van je gezien. is het nog gelukt om de verbinding helemaal opnieuw te maken?

Nee het is niet gelukt de lampjes boven blijven uit🙃

Badge +19

Hoe kan dat nou toch??? Haal die versterker van boven even naar beneden en sluit em met het bijgeleverde korte kabeltje even aan op de experiabox. Wat gebeurt er dan?

Ik ga straks koiken