Vraag

Wifi versterker werkt niet meer

  • 22 February 2021
  • 2 reacties
  • 312 keer bekeken

Ik heb in 2017 via KPN een wifi versterker (Arcadyan) geïnstalleerd gekregen voor in de tuin onder de veranda (aangezien daar ik bijna geen wifi bereik had). Deze deed het laatst slecht, dus even aan/uit gezet. Maar nu krijg ik helemaal geen verbinding meer met internet.

Meerdere malen gereset, maar blijft hetzelfde.

Het bovenste oranje lampje brand en de blauwe eronder knippert.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 2
Badge

Hoi @Aldo Mulder, Welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat het lastig is dat je de wifi versterker geen verbinding meer heeft. Het lijkt erop dat de versterker is blijven hangen in het updaten van de software. Ik raad je aan de versterker bedraad aan te sluiten op je Experia box en een harde reset naar de fabrieksinstellingen uit voeren. Zeker nu het mooie weer er weer aankomt is het belangrijk dat je Wifi op de Veranda weer snel up and running is :wink:  Op KPN.com hebben we een aparte pagina met instructies en tips hoe je de Wifi Versterker kunt resetten en aansluiten.

Reputatie 2
Badge

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!