Beantwoord

WiFi versterkers in storing door KPN update

  • 7 April 2021
  • 4 reacties
  • 154 keer bekeken

Eerste paasdag viel spontaan de WiFi uit in huis. Alles geprobeerd, modem Reset, alle stekkers er uit, etc. Hele kpn site doorgeploegd. Geen resultaat. Monteur besteld.  Die komt en heeft aan dat kpn de software van de wifiversterkers heeft geüpdatet waardoor hier en daar storing is ontstaan. Het is niet te bewijzen dat het bij mij zo veroorzaakt is dus ik moet 60,- betalen. 
graag ontvang ik mijn geld terug van kpn. 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 10 April 2021, 11:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Sjoerdjans, welkom op ons forum.

Wat rot dat je zulke problemen met je WiFi verbinding hebt gehad, en dat tijdens Pasen. We hebben vaak verschillende opties om je hiermee te helpen en het op te lossen. Echter lees ik dat je nu zelf een monteur ingepland hebt, het klopt dat er dan kosten aan het bezoek van de monteur verbonden zijn. Deze kan ik helaas niet voor je vergoeden. Mocht er nog eens iets zijn, dan raad ik je aan om eerst contact met onze klantenservice of hier via het forum op te nemen. Dan kijken we graag naar hoe het zo snel mogelijk opgelost kan worden, meestal kan dat zonder kosten.

Dag Alexandra,

dat is een mooie boel. Ik heb welgeteld vier uur besteed aan het ronddolen op de site van kpn, er zitten namelijk nogal wat loops in. Een simpel telefoonnummer van de klantenservice heb ik niet kunnen vinden. De site zegt dat als niets werkt er een probleem is dat door een monteur moet worden aangepakt. Dat doe ik dan, en nu zeg je gewoonweg dat de kosten voor mij zijn zonder in te gaan op de oorzaak van al het gedoe namelijk een actie van kpn zelf. Mooie boel. De klantenservice medewerker die ik uiteindelijk via een chat aan de lijn kreeg woensdag zei dat de monteur had mogen beslissen of het voor mijn rekening of die van kpn is. De monteur had desgevraagd tegen mij gezegd dat hij daar niet over ging, ik moest klantenservice naar bellen. Via de chat werd mij verteld dat ik maar moest bellen en werd het 0800 nummer geopenbaard. Ik bellen, nee daar konden ze niets mee. Ik moest maar een klacht indienen via kpn/klacht. 
Dat heb ik gedaan en ben tot nuntius in afwachting van een beloofd telefoontje. Kortom: ik boel me behoorlijk gepiepeld door kpn en geef nog niet op.

hartelijke groet

Sjoerd Jans

 

Reputatie 7
Badge +19

@Sjoerdjans Ik begrijp je standpunt heel goed! Dankjewel voor het delen. Als ik zelf andere opties had, dan had ik je die graag aangeboden. Ik raad je alleen aan om een volgende keer (waarvan we natuurlijk hopen dat dat niet komt :) ) eerst contact via bijvoorbeeld het Forum op te nemen. Dan helpen we je graag om zo snel mogelijk een oplossing te vinden. Verder hoop ik dat er via een andere weg, zoals de klacht die je noemt, opties zijn om tot een goede oplossing te komen voor deze situatie.

Dag Alexandra, ik begrijp dat jij niet de autorisatie hebt om dit soort beslissingen te nemen. Dus ik stel mijn laatste hoop op het klachtenformulier. Wellicht kan je wel bevorderen dat op de site van kpn de route naar het forum duidelijk wordt aangegeven als mogelijkheid om je problemen op te lossen. 
 

hartelijke groet 

Sjoerd Jans

PS alle malle woorden in mijn teksten zijn voor rekening van de spellingscontrole.