Beantwoord

Wifi-versterkers tegen lagere prijs aangeboden door monteur

  • 22 July 2021
  • 6 reacties
  • 221 keer bekeken

Vanmorgen is er monteur bij ons geweest, hij heeft 2 wifi versterkers geleverd voor het afgesproken bedrag van 55 euro exclusief 15 installatie kosten.

Ik heb 3 getuigen die dit kunnen bevestigen.

Ivm met corona heeft de monteur zelf getekend en heb ik dus niks gezien

Nu krijgen wij een nu net een rekening via de mail en nu zijn de wifi versterkers ineens 59 euro.

Hier gaan wij uiteraard niet mee akkoord!

Na een belletje na uw klanten service kunnen die voor mij niks betekenen, uiteraard is dit natuurlijk een rare manier van  handelen

Het gaat hier  Mischien in uw ogen" maar " om 4 euro

Maar daar gaat het niet om.

Ik wens dan ook dat de rekening wordt aangepast naar het afsproken bedrag van 55 euro

 

Mvg Wilma Jansen

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 23 July 2021, 16:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

@Wilma Wilma Jansen Welke wifi versterkers bedoelt u ? Internet (kpn.com)

Reputatie 7
Badge +10

Dit zullen de Superwifi’s zijn. Die zijn vanaf deze week fors in prijs verlaagd, 29,50 per stuk, keer 2 is 59,-.

Eerder waren ze 79,- per stuk. U profiteert dus als 1 van de eerste van de nieuwe lage prijzen.

Als u 59,- te duur vind kunt u wellicht retour sturen als u snel bent.

@DennisA78 Die zijn vanaf deze week fors in prijs verlaagd, 29,50 per stuk

En waar vind ik dat terug, niet op de website van KPN Internet (kpn.com) ?

Reputatie 7
Badge +12

@DennisA78 Die zijn vanaf deze week fors in prijs verlaagd, 29,50 per stuk

En waar vind ik dat terug, niet op de website van KPN Internet (kpn.com) ?

Hier een forum post erover. De WiFi manager en de KPN monteur kunnen bij slecht WiFi de versterkers sinds deze week de superwifi punten tegen een sterk gereduceerd tarief aanbieden a 29,50 per stuk. 
 

@Wilma Wilma Jansen aangezien de prijs deze week is geïntroduceerd kan het zijn dat de monteur zich heeft vergist. Ik heb ook al een keer per ongeluk 29 euro gezegd ipv 29,50. Uiteraard heb ik me bij het afronden wel gecorrigeerd en gemeld dat het 1,50 duurder was (3 stuks) dan afgesproken.

Wilma,

Een procedure waar je nu met 58% van de Nederlanders gevacineerd nog steeeds geen afleveringsbon krijgt is ver ondermaats. Het is  trouwens los van dat vreemd, de monteur is in jouw woning geweest. Dan ben je toch ook in staat om iets te ondertekenen (of wilde je dat zelf niet). 

Maar zonder die afleverbon heb je weinig om aan vast te houden. Als die 3 getuigen voor jou de tijd willen besteden om voor die 4 Euro naar de rechtbank te gaan, dan zijn het waarschijnlijk geen onafhankelijke getuigen dus heb je er niets aan. Zonder afleveringsbon heb je geen poot om op te staan. 

Maar meer nog. De monteur krijgt die 4 Euro echt niet uitgekeerd van KPN. Dus er zal wel iets fout zijn gegaan. Kan gebeuren in het voordeel of nadeel van de klant.

Maar je kan natuurlijk altijd gaan procederen. Ik denk echter niet dat hiervoor jouw rechtsbijstandverzekering of de gratis rechtsbijstand iets voor je gaan betekenen.  

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Wilma Wilma Jansen! Bedankt voor jouw bericht. Jammer dat er onduidelijkheid is over de prijs van de Wifi versterkers. 

Een KPN monteur hoort een monteursbon met jou door te nemen en tekent de bon inderdaad namens jou af: één van de extra veiligheidsregels die nog steeds voor hen gelden. De monteursbon krijg je dan binnen enkele minuten per e-mail toegezonden: heb jij deze niet ontvangen? Ben benieuwd welk bedrag er op jouw monteursbon vermeld staat. 

Het gaat hier  Mischien in uw ogen" maar " om 4 euro

Maar daar gaat het niet om.

Het gaat om het principe, toch? Dat snap ik heel goed!

Kan gebeuren in het voordeel of nadeel van de klant.

En als het in jouw voordeel was uitgevallen, had je ook contact opgenomen, toch? Het gaat immers om het principe! :relaxed:

De monteur krijgt die 4 Euro echt niet uitgekeerd van KPN. Dus er zal wel iets fout zijn gegaan. 

En daar ga ik ook vanuit. Wat @DennisA78 al aangaf, een Superwifi punt was tot begin deze week €79 per stuk, dus ik denk, net als @Ik_Hussel, dat de monteur die jij over de vloer gehad hebt, zich inderdaad vergist heeft in de prijs. Dat kan gebeuren: waar mensen werken, kunnen fouten gemaakt worden: excuses voor het ongemak!

De factuur die je ontvangen hebt, kan niet meer aangepast worden. Ik kan wel het bedrag van €4,- crediteren op een volgende factuur. Als je daar akkoord mee gaat, ontvang ik graag in jouw Forum profiel jouw klantgegevens.
Graag je volledige naam, adresgegevens en klantnummer, de geboortedatum van de contract en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. 

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Alvast bedankt!