wifi voor gasten op de experia box v10 verdwijnt steeds

  • 18 August 2020
  • 14 reacties
  • 159 keer bekeken

Heb sinds een week een experia box v10 en heb wifi ingesteld voor prive en gasten. Alleen wifi gasten verdwijnt steeds. Zie wel de instellingen staan als ik op modem inlog maar kan ze dan ook niet benaderen. Na enig “geklooi” lukt dit alsnog. Dan is wife gasten even zichtbaar en kun je zelfs even inloggen. Maar na enkele minuten verdwijnt dit weer en zie je het ook niet in de mogelijk te kiezen netwerken op pc, tablet of gsm. Iemand een idee? Bedankt voor reacties.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hey @NicoSp 

 

Wat vervelend dat je dit hebt.

Heb je al geprobeerd om je Experia Box te resetten? Let wel op dat je bestaande gegevens kwijt raken en je de box opnieuw zal moeten instellen.

Je kan informatie vinden via deze pagina om je experiabox te resetten.

 

Als je een duidelijker uitleg wilt kan je ook gratis bellen naar het KPN nummer. Dit kan via 0800 0402. Of start een chat met een medewerker via hier

*Admin: URL aangepast wegens directe chatlink

Julian, dank voor de tip maar dit heb ik al aantal keren geprobeerd, helaas zonder resultaat.

Reputatie 5
Badge +6

Hey @NicoSp ,

 

Heel jammer dat dit dan ook niet heeft geholpen.

Heb jij toevallig versterkers van KPN? Als dit zo is hoor ik dat graag

Zoniet zou ik chatten of bellen op dit moment omdat dit mij dan op een defect op de software is/het apparaat kapot is.

 

Je  kunt ook gratis bellen naar het KPN nummer. Dit kan via 0800 0402. Of start een chat met een medewerker

Ik heb wel sinds zaterdag Super Wifi aangesloten, daarna is probleem inderdaad pas opgetreden.

Reputatie 5
Badge +6

Hey @NicoSp,

 

Dan heb ik zeer goed nieuws!

Het gastennetwerk gaat dan via de superwifi en niet meer via de experiabox. Je mag dus op de experiabox hem uitschakelen het gastenwifi en op de superwifi inschakelen. 

Als je niet weet hoe je dit doet, zeg me dit en ik zal je verder helpen.

 

Je  kunt ook gratis bellen naar het KPN nummer. Dit kan via 0800 0402. Of start een chat met een medewerker

Julian, graag!👍

Reputatie 5
Badge +6

Hey @NicoSp ,

 

Zoals ik al zei help ik je graag en wil ik je graag helpen.

Ik wil het zelfs voor je doen, ik heb je een prive bericht gestuurt met meer informatie over hoe ik je kan helpen. Als je dit niet/zelf wilt doen vertel me dit en ik leg alles uit maar gaat wel even duren ;)

 

Je  kunt ook gratis bellen naar het KPN nummer. Dit kan via 0800 0402. Of start een chat met een medewerker

 

 

Reputatie 5
Badge +6

Bij deze is het probleem met een bedankje opgelost doormiddel van remote support.

Nogmaals geen probleem @NicoSp 

Bij deze is het probleem met een bedankje opgelost doormiddel van remote support.

Nogmaals geen probleem @NicoSp 

Julian, top geholpen op afstand! Dankjewel en Gr. Nico

Reputatie 5
Badge +6

enige wat ik er voor terug wil voor, is als het probleem is opgelost hem als beste antwoord word gemarkeerd :)

enige wat ik er voor terug wil voor, is als het probleem is opgelost hem als beste antwoord word gemarkeerd :)

..??????????

Reputatie 7
Badge +30

Beste @NicoSp, welkom! Wat top om te zien dat je probleem inmiddels opgelost is door Julian.

 

Wel wil ik in het algemeen even laten weten dat remote support tussen klanten via privébericht niet iets is wat we graag zien. Het forum is bij uitstek een platform waar niet alleen klanten elkaar helpen, maar ook andere klanten informatie terug kunnen vinden waar zij mee geholpen zijn zonder dat zij zelf een vraag hoeven te stellen. Mede daarom zien we graag dat jullie elkaar zoveel mogelijk openbaar helpen. Dit geeft ons ook de mogelijkheid om bij te sturen waar mogelijk. 

 

In ieder geval fijn dat jij nu geholpen bent! 

Reputatie 5
Badge +6

Beste @NicoSp, welkom! Wat top om te zien dat je probleem inmiddels opgelost is door Julian.

 

Wel wil ik in het algemeen even laten weten dat remote support tussen klanten via privébericht niet iets is wat we graag zien. Het forum is bij uitstek een platform waar niet alleen klanten elkaar helpen, maar ook andere klanten informatie terug kunnen vinden waar zij mee geholpen zijn zonder dat zij zelf een vraag hoeven te stellen. Mede daarom zien we graag dat jullie elkaar zoveel mogelijk openbaar helpen. Dit geeft ons ook de mogelijkheid om bij te sturen waar mogelijk. 

 

In ieder geval fijn dat jij nu geholpen bent! 

 

 

Excuus, gaat niet meer gebeuren,

 

Zou je prive nog willen reageren marcia?

Beste @NicoSp, welkom! Wat top om te zien dat je probleem inmiddels opgelost is door Julian.

 

Wel wil ik in het algemeen even laten weten dat remote support tussen klanten via privébericht niet iets is wat we graag zien. Het forum is bij uitstek een platform waar niet alleen klanten elkaar helpen, maar ook andere klanten informatie terug kunnen vinden waar zij mee geholpen zijn zonder dat zij zelf een vraag hoeven te stellen. Mede daarom zien we graag dat jullie elkaar zoveel mogelijk openbaar helpen. Dit geeft ons ook de mogelijkheid om bij te sturen waar mogelijk. 

 

In ieder geval fijn dat jij nu geholpen bent! 

Is niet bewust gebeurd en zal erop letten een volgende keer! Gr. Nico