Vraag

Wifinaam 2,4ghz lukt niet via sericetool

  • 6 June 2020
  • 16 reacties
  • 92 keer bekeken

Ik probeer via servicetool de naam van 2,4ghz wifi aan te passen maar krijg melding dat er iets is misgegaan. 

ik pas naam, zet er alleen 24g achter.

Bij de wachtwoorden vul ik zelfde in als die ik eerder had.

 

bij wifi 5ghz vul oude naam in en houd ik de wachtwoorden ook hetzelfde..

 

Waarom gaat dit fout/?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Badge +19

Heb je experia wifi's of super wifi's?

Ik heb precies hetzelfde probleem. Heb ook een vraag in dit forum gesteld onder "modem niet bereikbaar" en geen reacties gekregen. De monteur heeft geadviseerd dat ik eerst mijn wifinamen en wachtwoorden aanpas alvorens ik de superwifi's aansluit. Omdat hij op dat moment ook de foutmeldingen kreeg via de servicetool van kpn en geen rechtstreekscontact kreeg met de modem via http://192.168.2.254/  of mijnmodem.kpn heeft hij gezegd dat kpn een storing had en dat ik het later nog een keer moest proberen. Nu ruim een week later heb ik nog steeds hetzelfde probleem. De klantenservice van kpn zegt dat er geen storing is en dat ze me niet verder kunnen helpen. Valt schijnbaar niet onder "probleemoplos skills".

Badge +19

Welke experiabox heb je?

Ik heb een v10aLA experiabox

Badge +19

Je kan dat niet in de interface van de v10a. Wel via deze tool als het goed is. https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/wijzigen/servicetool-wifi-ssid-wachtwoord-wijzigen.htm kies geavanceerd 

 

Dan krijg ik die foutmelding ‘Iets is misgegaan, probeer het a.u.b opnieuw’.

Ik heb overigens wel een Wifi extender van KPN.

Badge +19

Als je een zwarte experia wifi hebt of een super wifi dan kan je sowieso geen onderscheid maken tussen 2.4 en 5.

Het is een witte v10A experiabox.

in je link heb ik wel optie om de namen te veranderen maar hij accepteert het niet.

Als ik op de experiabox rechtstreeks inlog zie ik dat daar een 2,4ghz en 5ghz optie is.

Daar is geen optie om de naam te veranderen.

Badge +19

Ja ok maar je hebt er experia wifi’s aanhangen toch?

Er hangt een wifiversterker aan van KPN.

Deze is ongeveer 1 jaar uit, ik weet niet of dit een experia wifi is.

 

 

Badge +19

Een vierkant zwarte of een vierkante witte?

Wit

Badge +19

En heb je bij mijn link wel bij geavanceerd gekeken? Ik heb die tip van een ander topic gehaald en daar werkte het wel. Heb je al een andere browser geprobeerd?

Ook al in andere browser geprobeerd.

ik krijg wel de optie om namen te veranderen maar hij slaat de wijziging niet op. 
 

Badge +19

En als je die Wi-Fi versterker even los haalt? Verder ben ik wel door mn opties heen geloof ik:wink:

Ik ga dit morgen eens proberen, dank voor je hulp.