Beantwoord

Wifinaam en wachtwoord problemen met wijzigen nu geen toegang tot wifi meer

  • 20 August 2020
  • 4 reacties
  • 243 keer bekeken

Nu een aantal problemen met wifi gehad. Eerst de modem geinstalleerd, dat ging prima. Toen deed de wifi het overal. 

Na 1 dag deed de wifi het niet meer op mijn iphone, maar nog wel op andere apparaten, als ik wifi aanzette op mijn Iphone ging het wifi lampje op de modem knipperen. 

Vervolgens probeerde ik de wifinaam en het wachtwoord te wijzigen maar de toolpagina hiervoor online doet het telkens niet, geeft telkens de melding: er is iets misgegaan probeer het later nog eens. Dit heb ik later een keer via mijn ipad geprobeerd. Toen deed de tool het eindelijk, maar ging er iets mis in de uitvoering. De wifinaam is nu veranderd maar ik heb er geen toegang meer toe, zowel niet met het oude wachtwoord als niet met het nieuwe (ik weet zeker dat er geen typefouten zijn). 

Nu mijn laptop met kabel aangesloten op het modem, om wachtwoord te wijzigen maar nu doet de tool het weer niet. geeft weer de melding: ‘er is iets misgegaan probeer het later nog eens’ .

Ik heb kpn ook al eens geprobeerd te bellen, maar na 17 minuten wachttijd, werd de verbinding automatisch verbroken zonder dat ik iemand aan de lijn kreeg. 

Dit is nogal vervelend. Hoe zou dit opgelost kunnen worden? Dank

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 22 August 2020, 18:13

Bekijk origineel

4 reacties

Nu de modem gereset en de oorspronkelijke wifinaam en wachtwoord doen het weer, maar niet op mijn iphone en kan nog steeds de naam en het wachtwoord niet wijzigen. Graag hulp hierbij

Reputatie 7
Badge +24

Welk modem heeft u?

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @lstupers en welkom op het forum! Gek dat het alleen op de iPhone niet werkt. Wat als je de iPhone herstart? Mocht dit niet helpen, wat gebeurt er dan precies op de iPhone als je deze wilt verbinden met de wifi? Krijg je een foutmelding te zien? 

Welk modem heeft u?

Hier ben ik ook benieuwd naar. Ik hoor het graag! 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Reageer