Beantwoord

Wifinetwerk niet zichtbaar?

  • 16 June 2020
  • 9 reacties
  • 4577 keer bekeken

Mijn wifinetwerk is niet zichtbaar. Vreemde is dat hij wel aan staat. Dat heb ik opgezocht door in te loggen in mijn experiaV10a. Via bekabeling kan ik wel op mijn pc werken en heb ik verbinding maar na diverse herstarten , resetten en meerdere malen bellen met KPN kreeg ik als antwoord dat het in principe mijn probleem was en niet van KPN want alles stond bij hen op groen...Mijn mobiele apparaten vinden het wifinetwerk gewoon niet? Ook heb ik in het verleden al twee versterkers ontvangen vanb KPN maar en deze geven gewoon geen stroring aan het lijkt alsof het signaal gewoon wordt doorgegeven.. Wie kan me helpen?

icon

Beste antwoord door Nick83 17 June 2020, 07:57

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U weet zeker dat u een v10a heeft en geen v10? De wifi naam (ssid) in de Experiabox klopt?

Ja, Experia V10a staat er op. Ssid komt overeen 

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u hem al een gereset? 

Heeft u al eens ingelogd op de versterkers? http://192.168.2.150

 

Jep, "alles" al gedaan wat kpn me vertelde en ook ingelogd in mijn experia. Daar staat dat mijn wifi aanstaat.. maar verder zie ik het signaal niet.

Maar ik ga dit vanmiddag ook proberen,  hrb inmiddels al zoveel handelingen verricht dat ik niet alles heb onthouden. Dank. Ik zal een reactie plaatsen zodra ik klaar ben. 

Nick, ik zit in google op jouw idee. Maar daar staan allemaal opties....welke kan ik aanklikken? 

Heeft u hem al een gereset? 

Heeft u al eens ingelogd op de versterkers? http://192.168.2.150

 

Ik zit nu op google en weet niet wat te doen? 

Alles doet het weer. Dank de hulp. 

Reputatie 7
Badge +13

@Marco112233 Excuses voor de late reactie. Het is helaas erg druk waardoor ik niet zo snel kan reageren als ik zou willen :-( . Ik ben blij dat je een oplossing hebt gevonden en als ik nog iets voor je kan doen dan help ik graag! 

Reageer