Beantwoord

WifiPunt retour gestuurd

  • 15 March 2021
  • 6 reacties
  • 52 keer bekeken

Op 24 februari heb ik de bestelde extra Wifipunt retour gestuurd naar Alphen aan de Rijn

tot op heden nog niet het geld ontvangen. Is wel op de laatste factuur in rekening gebracht

Klantnummer ***********.

Admin: Klantnummer verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 17 March 2021, 16:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Vorige maand heb ik een extra WiFi punt besteld. Deze weer terug gestuurd om dat ik er niet 1 maar 2 moest bestellen.

Tot op heden nog geen geld  (79 euro) retour ontvangen. Dit zou binnen 2 weken worden verrekend.

 

Klantnummer *** zie ook factuurkenmerk ***

 

Admin: samengevoegd met je al bestaande topic

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Togni, welkom hier. 

Ik zie dat je hier al eerder contact over hebt gehad. Ik zie helaas dat niet voor het juiste traject is gekozen. Je had eigenlijk met de SuperWiFi en de bijbehorende factuur naar de winkel gemoeten, dan regelt de winkel een credit op de volgende factuur. Nu wil ik dat graag voor je regelen. Heb je nog een Track & Trace van de zending? Kun je daar een foto van plaatsen of dergelijke?

Hierbij het verzendbewijs. Heb het naar Alphen aan de Rijn verstuurd. Wist niet dat het via de winkel kon. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Bij deze het ik het in orde gemaakt. Op de volgende factuur zal je het bedrag in mindering zien. 

Hartelijk dank

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan. Mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan weten.Â