Vraag

Wifituner doet het niet

  • 31 January 2020
  • 8 reacties
  • 27 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Hier doet ie 't al weken niet

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 1
Badge

Als je dan vervolgens contact zoekt...

 

Reputatie 1
Badge

Maar KPN is dan ook geen prijsvechter, de focus op hun netwerk, kwaliteit en services…

https://forum.kpn.com/mobiel-internet-17/internetbundel-bijkopen-476619

👍🏼

Reputatie 7
Badge +11

Probeer eens een andere mobiel,of een andere browser

Reputatie 1
Badge

@Fab2, welkom en sorry voor de late reactie! Bij mij doet ‘ie het inmiddels weer, is dat bij jou ook zo? Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag. 

Beste Marcia,

Wát doet 't bij jou inmiddels weer?

Had jij dezelfde storing of heb je nieuwe batterijen??

Die van mij doet 't nog steeds niet...🤔

Reputatie 1
Badge

Probeer eens een andere mobiel,of een andere browser

De app opent automatisch Chrome, en warempel in de standaard browser doet ie 't wel...👍🏼

 

WiFi blijft echter zuigen…

Gelukkig gaat de buurman z'n fritzbox als een tierelier...😎

Reputatie 7
Badge +11

Fijn dat het is gelukt 👍

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Caantje, welkom! Ik heb even een eigen topic voor je aangemaakt. Fijn dat nieuwe batterijen ook bij jou z'n werk deden en je de wifi tuner aan de praat hebt gekregen ;-). Ik begrijp alleen dat de uitkomst te wensen overlaat? Kan je dit meer toelichten? Ik zie dat de wifi manager inderdaad een vreselijke snelheid aangaf vóór de manager. Maar het lijkt erop alsof je 'm niet volledig doorlopen hebt, kan dat kloppen? Zo ja, wil je hem eens geheel doorlopen? Zo nee, wat is er dan uitgekomen?

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat je al iets betere wifi hebt. Zo niet, laat het dan gerust weten!