Beantwoord

Wifiverbinding valt weg Experia Box 9

  • 11 August 2019
  • 1 reactie
  • 49 keer bekeken

Sinds enkele dagen (zonder dat ik iets heb veranderd) valt de wifi connectie op mijn apparaten regelmatig weg. Ik heb een Experia box V9. Ik krijg de melding ongeldig IP-adres. 1 keer hielp het om via command prompt het commando ipconfig /release en dan /renew te gebruiken, maar het gebeurd telkens weer. Op kpn.com krijg ik alleen maar die snelheidstest, en daarna is mijn Experia box ge-update, maar dat lost het probleem niet op.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 13 August 2019, 14:51

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Da's gek, @Pollomoi Wellicht is er in huis iets veranderd qua apparatuur, wellicht? Ik wil je sowieso vragen om onze wifi tuner eens te draaien. Hiermee wordt je verbinding doorgelicht en er worden automatisch al enkele zaken verbeterd als dat nodig is. Vaak helpt dat al veel.

Reageer