Beantwoord

Wijzigen gegevens

  • 21 June 2021
  • 2 reacties
  • 70 keer bekeken

Goedendag,

Op enig moment hebben we via de ‘oude’ eigenaar van de telefoon uw rekening ontvangen over de periode 17.02 t/m 16.03.21 en deze op 27 mei aan u betaald.

Rekeningen over de periode(s) hebben wij als Wereldwinkel tot op heden niet van ontvangen.

Om e.e.a. juister te laten functioneren, verzoek u het mailadres te wijzigen in mijn mailadres ******** en mij de facturen over de periodes 17.03 t/m 16.07.21 toe te zenden opdat die tijdig betaald kunnen worden. Verder kunt u gebruik maken van automatische incasso via ons bankrekeningnummer *********.

 

Verder nog een vraag:

Covid -19 en de daarmee gepaard gaande sluitingen van onze winkel, nopen ons te bezuinigen waar mogelijk, reden om u te verzoeken aan te geven welke mogelijkheden er zijn om de internet- en telefoonkosten te verlagen. Uw voorstel vernemen wij graag omgaand.

 

Om te beginnen achten wij het onnodig om kosten te maken voor sneller internet, dus de kosten voor Sneller Internet 100/10 graag afsluiten (€ 4,99).

 

M.vr.gr.

Wim Schoordijk

Admin: Persoonlijke gegevens verborgen i.v.m. privacy. Het forum is openbaar en voor alle bezoekers zichtbaar. Wees voorzichtig met je persoonlijke gegevens.

icon

Beste antwoord door Bart_ 22 June 2021, 11:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedeavond beste wim schoordijk. het is niet slim om u gegevens open baar. In het forum te plaatsen er kan misbruik door gemaakt worden. hopelijk dat iemand van de moderator hier wat aan doen 🤔

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Wim Schoordijk Van harte welkom op het KPN forum. Goed dat je ons hebt gevonden! Het KPN forum is een online en openbare ontmoetingsplek, waar onze klanten met elkaar in gesprek gaan over onze diensten en producten. Moderators, zoals ik, werken voor KPN en wij zorgen ervoor dat gesprekken goed verlopen en dat alle informatie goed vindbaar is, zodat niet alleen de vraagsteller maar veel meer mensen iets aan het topic hebben. Omdat de gesprekken in het openbaar plaatsvinden is het zaak om voorzichtig te zijn met het plaatsen van privégegevens, zoals je medeforumgebruiker Cornelis al aangeeft. 

Je stelt een aantal heel specifieke vragen, waar onze community je niet bij zal kunnen helpen. Als het gaat om het wijzigen van persoonlijke gegevens: dit kun je doen in MijnKPN. Als het je om wat voor reden dan ook niet lukt, kan een collega van de klantenservice altijd met je meekijken. Ook voor het wijzigen of verlengen van je abonnement kun je terecht bij de klantenservice (0800-0402 of 0800-0403 als je een zakelijke klant bent). Je kunt samen met een collega kijken waar er iets veranderd kan worden.