Goedendag,
Op enig moment hebben we via de ‘oude’ eigenaar van de telefoon uw rekening ontvangen over de periode 17.02 t/m 16.03.21 en deze op 27 mei aan u betaald.
Rekeningen over de periode(s) hebben wij als Wereldwinkel tot op heden niet van ontvangen.
Om e.e.a. juister te laten functioneren, verzoek u het mailadres te wijzigen in mijn mailadres ******** en mij de facturen over de periodes 17.03 t/m 16.07.21 toe te zenden opdat die tijdig betaald kunnen worden. Verder kunt u gebruik maken van automatische incasso via ons bankrekeningnummer *********.
Verder nog een vraag:
Covid -19 en de daarmee gepaard gaande sluitingen van onze winkel, nopen ons te bezuinigen waar mogelijk, reden om u te verzoeken aan te geven welke mogelijkheden er zijn om de internet- en telefoonkosten te verlagen. Uw voorstel vernemen wij graag omgaand.
Om te beginnen achten wij het onnodig om kosten te maken voor sneller internet, dus de kosten voor Sneller Internet 100/10 graag afsluiten (€ 4,99).
M.vr.gr.
Wim Schoordijk
Admin: Persoonlijke gegevens verborgen i.v.m. privacy. Het forum is openbaar en voor alle bezoekers zichtbaar. Wees voorzichtig met je persoonlijke gegevens.
Beste antwoord door Bart_
Bekijk origineel