Beantwoord

Wijziging abbonnement Alles in 1 Glasvezel standaard

  • 18 January 2019
  • 4 reacties
  • 132 keer bekeken

Ik heb al jaren een abonnement : Alles in 1 standaard met pluspakket en Compleet.
Hierin zat / zit ook gratis Spotify Premium .Het staat nog op de factuur van 7 juli 2017 !
Ik heb Spotify tot op heden nog niet gebruikt maar wil dit nu wel gaan doen.
Tot mijn verbazing zit Spotify Premium niet meer in mijn abonnement, ik zou het tegen betaling van een bedrag per maand kunnen gaan gebruiken. Dat er een onderdeel uit mijn abonnement is vervallen zonder dat de prijs is gewijzigd of zelfs maar dat ik bericht heb gehad vindt ik , op zijn zachts gezegd, vreemd.
Op dit forum bood Marina van KPN desgevraagd aan een code voor Spotify Premium voor mij aan te vragen. Echter na een wachttijd van bijna een maand vertelde zij mij dat ik bij een collega moest zijn voor een code. Deze collega zegt nu dat ik een code kan krijgen tegen betaling.
Mijn vraag nu: wie zorgt nu voor de activatiecode voor Spotify Premium gratis? Ik ben namelijk van mening dat in de eerste plaats een abonnement in mijn nadeel wijzigen zonder prijsaanpassing of bericht niet kan. Ten tweede dient men een toezegging ( aanvragen van een gratis Premiumcode) na te komen en niet de spreekwoordelijke kastjes en muren tevoorschijn te halen.
Mvg Martin 22
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 21 January 2019, 13:25

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Martin22. Wat goed dat je een nieuw topic hebt aangemaakt voor deze vraag. Ik zal het verder voor je uitzoeken.
Op 19-02-2018 is het abonnement gewijzigd van Alles-in-1 Standaard naar Internet en TV. We hebben dit bevestigd per mail. In deze bevestiging stond dat de gratis variant van Spotify kwam te vervallen. Bij het Alles-in 1 Standaard zat Spotify Premium in het abonnement. Dit abonnement kostte €71,86. Het abonnement dat je op dit moment bij KPN afneemt kost €61,50. Je kan Spotify Premium toevoegen aan het abonnement voor een bedrag van €8,99 per maand. Dan ben je ook nog eens goedkoper uit. Dit kun je doen in Mijn KPN. Als je wil dat ik het voor je toevoeg aan het abonnement, dan hoor ik dat graag van je! 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!
OK bedankt Ik wist niet meer dat mijn abonnement in februari 2018 gewijzigd was. Mvg Martin
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan Martin. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je! ☺️

Reageer