Hierin zat / zit ook gratis Spotify Premium .Het staat nog op de factuur van 7 juli 2017 !
Ik heb Spotify tot op heden nog niet gebruikt maar wil dit nu wel gaan doen.
Tot mijn verbazing zit Spotify Premium niet meer in mijn abonnement, ik zou het tegen betaling van een bedrag per maand kunnen gaan gebruiken. Dat er een onderdeel uit mijn abonnement is vervallen zonder dat de prijs is gewijzigd of zelfs maar dat ik bericht heb gehad vindt ik , op zijn zachts gezegd, vreemd.
Op dit forum bood Marina van KPN desgevraagd aan een code voor Spotify Premium voor mij aan te vragen. Echter na een wachttijd van bijna een maand vertelde zij mij dat ik bij een collega moest zijn voor een code. Deze collega zegt nu dat ik een code kan krijgen tegen betaling.
Mijn vraag nu: wie zorgt nu voor de activatiecode voor Spotify Premium gratis? Ik ben namelijk van mening dat in de eerste plaats een abonnement in mijn nadeel wijzigen zonder prijsaanpassing of bericht niet kan. Ten tweede dient men een toezegging ( aanvragen van een gratis Premiumcode) na te komen en niet de spreekwoordelijke kastjes en muren tevoorschijn te halen.
Mvg Martin 22
Beste antwoord door Vikash van KPN
Bekijk origineel