Beantwoord

Wijziging in mijn pakket gedaan, wordt pas 8 januari verwerkt?

  • 30 December 2020
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Heb vandaag 30-12-2020 gebeld met KPN en nu zeggen ze dat ik die wijziging voor 8 januari heb aangegeven raar want ik ben met het wijzigen van mijn pakket geen datum tegen gekomen die ik ingevuld zou hebben.

Ik zou het graag nu meteen willen het is mij te gek voor woorden dat dat niet kan.

icon

Beste antwoord door Nadia 7 January 2021, 15:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Een groot vraagteken bij KPN er klopt nooit wat echt een slechte provider had ik telfort nog maar snik snik.

En doe eens wat aan de tv gids het is verdomme noch trager als een oude amiga commodore 64 echt verschrikkelijk.

Reputatie 7

Hallo @Ben196211, welkom op het KPN forum. Heb je een wijziging doorgevoerd? Dan kan het zijn dat je nog een order open hebt staan waardoor de order nog moeten wachten om te worden verwerkt. Sorry voor het ongemak. Zo te lezen zal dat morgen gaan plaatsvinden. Mocht je daarover nog vragen zijn, dan zien we die graag tegemoet. 

Maak je gebruik van een kpn tv-ontvanger 2260 of 2952, dan kun je inderdaad last hebben van een trage menu. We rollen aankomende weken nieuwe software uit die dat moet gaan oplossen. Meer daarover zie: KPN nieuwe tv-menu