Beantwoord

Wijzigingen abonnement nog niet doorgevoerd?

  • 29 January 2019
  • 1 reactie
  • 78 keer bekeken

Sinds jaren hebben wij een KPN compleet op ons huisadres (...) Enschede.
afgelopen weken meerdere keren contact gehad met 0800-0402.
met ene Kai (service medewerker) afgesproken dat hij op 17-1-2019 wijzigingen zou aanbrengen en daarna telefonisch contact zou zoeken.
deze datum werd gekozen omdat hij op donderdagen werkte.
daarna diverse keren contact gezocht om de datum te verplaatsen naar 24-1-2019, maar steeds weer een ander aan de telefoon gekregen. Die gaven aan dat ze Kai zouden berichten en vragen om terugtrekken bellen. Helaas geen telefoon gehad.
omdat ons huis leeg moest i.v.m. De oplevering aan de nieuwe eigenaren hebben wij de expirianc box e.d. Verwijderd.
voor zover ik heb kunnen zien werkte te telefoon verbinding niet meer.
hij zou er voor zorgen tegen een kleine vergoeding dat ons telefoonnummer zou worden ondergebracht op het adres van onze kinderen aan de (...) Enschede en onze e-mailadressen zouden tegen een kleine vergoeding worden bewaard.
onze mailadressen werken nog steeds, maar ik zie in mijn KPN dat in het abonnement vooralsnog geen wijzigingen zijn aangebracht.
aangezien wij voorlopig in het buitenland verblijven is telefonisch contact zoeken met het servicenummer lastig, maar ik wil wel graag een bevestiging krijgen dat de zaken zijn geregeld.
u kunt mij wel bereiken op (...). Met een vriendelijke groet, Wim van de Rhee

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 29 January 2019, 16:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Hallo Wim, welkom op het forum! Dank voor de gegevens, dat maakt het een stuk makkelijker voor mij. In verband met privacy heb ik de gegevens wel verplaatst naar je forumprofiel. Jammer te horen dat het contact met Kai niet helemaal vlekkeloos liep.

Ik zie hier dat je eerder vandaag telefonisch contact hebt gehad en dat daarbij alles is geregeld. De overzetting van het telefoonnummer is ingevoerd. Ik verwacht wel dat daarvoor nog even contact wordt gezocht met je zoon aangezien ik hier een aantekening zie dat er toch nog wat extra info nodig is.

De wijziging van het abonnement op je oude adres naar een e-mail only is ook ingevoerd. Dit wordt op 7 februari uitgevoerd. Je kunt je mailadressen verder op dezelfde manier blijven gebruiken zoals je gewend bent.