afgelopen weken meerdere keren contact gehad met 0800-0402.
met ene Kai (service medewerker) afgesproken dat hij op 17-1-2019 wijzigingen zou aanbrengen en daarna telefonisch contact zou zoeken.
deze datum werd gekozen omdat hij op donderdagen werkte.
daarna diverse keren contact gezocht om de datum te verplaatsen naar 24-1-2019, maar steeds weer een ander aan de telefoon gekregen. Die gaven aan dat ze Kai zouden berichten en vragen om terugtrekken bellen. Helaas geen telefoon gehad.
omdat ons huis leeg moest i.v.m. De oplevering aan de nieuwe eigenaren hebben wij de expirianc box e.d. Verwijderd.
voor zover ik heb kunnen zien werkte te telefoon verbinding niet meer.
hij zou er voor zorgen tegen een kleine vergoeding dat ons telefoonnummer zou worden ondergebracht op het adres van onze kinderen aan de (...) Enschede en onze e-mailadressen zouden tegen een kleine vergoeding worden bewaard.
onze mailadressen werken nog steeds, maar ik zie in mijn KPN dat in het abonnement vooralsnog geen wijzigingen zijn aangebracht.
aangezien wij voorlopig in het buitenland verblijven is telefonisch contact zoeken met het servicenummer lastig, maar ik wil wel graag een bevestiging krijgen dat de zaken zijn geregeld.
u kunt mij wel bereiken op (...). Met een vriendelijke groet, Wim van de Rhee
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineel