Vraag

Wil een aansluiting aanvragen bij KPN

  • 2 December 2019
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

We hebben wel een telefoon aansluiting in ons huis liggen, maar KPN geeft aan dat er gegraven moet worden, zonder dat er ooit een monteur is geweest. Ze hebben ook afgelopen weekend mijn huisnummer geblokkeerd op internet na allerlei afspraken die ze niet nakwamen. Vrijdag 29-11 had ik een dag vrij genomen omdat een medewerker van KPN had toegezegd dat er een monteur zou komen. Ook had ik eerder iemand aan de telefoon dat ik dan nog steeds voor de Black Friday aanbieding in aanmerking kwam. Ook zou ik gisteren nog teruggebeld worden door KPN. Het is allemaal niet gebeurd, en ook als ik medewerkers spreek, merk ik dat ze me met allerlei smoezen proberen af te schepen, en dan wel beloftes doen die dan weer niet nagekomen worden. Hoe kan dit nu gebeuren? Ik wilde gewoon graag weer klant worden, zoals ik ooit op mijn oude adres klant was van KPN naar alle tevredenheid. Ik snap niet dat KPN een klant zo voor de gek kan houden zonder consequenties.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @eschaaper , je kunt via onderstaande links kijken wat er op jouw huisadres mogelijk is:

https://www.kpnnetwerk.nl/

en 

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/

als op jouw adres internet leverbaar is, koper of glasvezel, kun je dat gewoon via KPN.com bestellen en hoe KPN dat technisch oplost is hun pakkie an, toch?

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @eschaaper, welkom! Dit klinkt alsof wij niet zo netjes met jou omgaan! Ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Kan jij op onze website wel een aanvraag doen? En was er een monteur ingepland voor de 29e? Wellicht vragen die je al een aantal keer beantwoord hebt, maar ze helpen mij hopelijk sneller tot een oplossing. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, is er inmiddels op een andere manier contact met ons geweest? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten.Â