Beantwoord

witte en zwarte wifi versterker samen gebruiken.

  • 31 August 2019
  • 3 reacties
  • 721 keer bekeken

Reputatie 1
Ik krijg vandaag twee zwarte experia WiFi,s geleverd.Nu zag ik dat er maar twee aansluitingen op zitten.ik heb boven nu een witte WiFi versterker staan ,met een PlayStation bekabeld en een tv bekabeld.Dat houdt in dat ik nu met de WiFi experia een poort tekort kom.Kan ik beneden de zwarte experia WiFi neerzetten en de witte boven gewoon laten staan.Werken deze twee apparaten goed samen?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 2 September 2019, 17:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19
Gewoon proberen. Ik zou niet weten waarom het niet zo kunnen.
Reputatie 1
Ik heb inmiddels een witte versterker boven en de zwarte beneden aangesloten.alles werkt.nou hopen dat het ook zo blijft.
Reputatie 7
Badge +30
Hey CIndy, goede vraag! Je kunt deze versterkers prima samen gebruiken. Het enige wat er dan niet gebeurt is het overnemen van de wifi netwerknaam. De zwarte Experia Wifi neemt automatisch de wifi netwerknaam over van je Experia Box. De witte doet dit niet, die heeft een eigen netwerknaam. Maar, deze kun je als je wilt aanpassen zodat het dezelfde wordt als de Experia Wifi.