Beantwoord

WPS knop V9 werkt niet meer

  • 2 March 2021
  • 13 reacties
  • 772 keer bekeken

De wps knop van mijn experiabox v9 werkt niet meer.

icon

Beste antwoord door Lisa 3 March 2021, 19:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hey @De Seep! Dan wordt het lastig netwerkgegevens uitwisselen:sweat_smile: . Reageert de V9 niet meer op de knop of is de knop fysiek defect? Als het geen fysieke defect is, dan kun je het modem eens opnieuw opstarten. 

Goedemorgen Lisa,

Ik heb al van alles geprobeerd met hij werkt nog steeds niet. Aan uit en nog maar een keer aan en uit enz.

Ik denk dat de knop fysiek een defect heeft , hij heeft altijd wel gewerkt.

Ook heb ik gisteren gebeld met de service lijn maar die kon mijn ook niet helpen.

Mijn vraag is nu is het mogelijk om de experiabox om te ruilen met een andere experiabox.

Reputatie 7
Badge +17

Hey @De Seep! Jammer dat mijn collega je niet goed kon helpen. Enig idee waarom mijn collega het modem niet kon omruilen? Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 

Hallo Lisa,

Je collega was niet zo behulpzaam en erg kort door de bocht, maar ik ben blij dat er toch iemand is waar ik wel gehoor krijg voor mijn probleem.

********

klantennummer *********

laatste 3- cijfers is ****

mvg. De Seep

ps. Graag na ontvangst deze cijfers verwijderen indien mogelijk.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m privacy

Reputatie 7
Badge +17

Dankjewel @De Seep! Dat is jammer. Ik heb je gegevens verplaatst naar je profiel. De vakjes waar privé bij staat zijn alleen zichtbaar voor KPN moderators. Ik vraag een nieuw modem voor je aan. Dit wordt een omruilverzoek. Dat betekent, het oude modem inleveren en het nieuwe modem ophalen. Zodra mijn aanvraag is verwerkt ontvang je hier een bericht over via de e-mail. 
Ook ontvang je een sms over de levering. 
Het kan 3 werkdagen duren voordat het verzoek is verwerkt. De oplossing is in aantocht:smiley:

SUPER bedankt voor de medewerking, dat is nog eens snel geregeld zo kan het ook:thumbsup:
Ben toch wel blij dat ik bij KPN zit. 
En nog een compliment kpn forum.

Goedemorgen Lisa,

Is er iets fout gegaan bij de KPN ,heb nog niets vernomen van de nieuwe v12 modem.

MVG. De Seep

Reputatie 7
Badge +17

Hey @De Seep! Bedankt voor je bericht. Wij ontvangen ook altijd een bevestiging als een pakket wel of niet verstuurd is. Ik heb ook niets ontvangen en zie tot mijn verbazing helemaal geen verzoek meer staan:thinking: . Misschien heb ik iets verkeerd gedaan? Excuses dan:sweat_smile:. Nogmaals aangevraagd. :upside_down:

Geeft niet er gaat overal wel een iets fout.

Ik wacht geduldig af.👍

Reputatie 7
Badge +17

Volgens mij goed nieuws @De Seep! Ik heb bericht ontvangen dat het pakket verstuurd is. Jij ook? :relaxed:

Ja dat klopt maar nog geen mail dat ik het kan ophalen.  Daar wacht ik nu nog op, maar het komt goed.👍

Reputatie 7
Badge +17

Het is alweer enige tijd geleden. Ik ga ervan uit dat het is goed gekomen met het omwisselen van het modem. Mocht je in de toekomst weer ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden. 
Fijne dag!:blush:

Als is goed gekomen alleen heb ik nu een v10 in plaats van een v12. Maar de WPS knop werk.👍