Xbox/Call of Duty Modern Warfare raar probleem...

  • 2 May 2020
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

Hetzelfde probleem hier met ps4. Tot eergisteren werkte alles nog goed. Ik ben pas ook overgestapt van Telfort en heb altijd V10 gehad, zonder enig probleem. Dus bij KPN heb ik ook V10 gekregen van de monteur. Gisteren is gewoon niet gelukt om geen 1 van de call of duty spellen te spelen en heb ik op mijn mobiel de hotspot aan moeten zetten. Ik heb 500 up 500 down glasvezel, maar heb dus moeten gamen via hotspot. Het was bij mij al bekend dat KPN heel slecht is met beheren van de modems en dat blijft dus helaas nog zo. Nog een jaar volhouden maar. Schandalig dat in dit forum ook geen oplossing is vermeld. 

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt. 

Bart_ 3 jaar geleden

Hallo @Gecmez Inmiddels heb je voor je bericht een eigen topic gekregen. Heb je de conversatie waaronder jij je bericht postte doorgelezen? Collega Erik kwam daar met de nodige tips en adviezen. Heb je daar gekeken? 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Gecmez Inmiddels heb je voor je bericht een eigen topic gekregen. Heb je de conversatie waaronder jij je bericht postte doorgelezen? Collega Erik kwam daar met de nodige tips en adviezen. Heb je daar gekeken? 

Reageer