Beantwoord

Ziggo afgesloten, maar KPN glasvezel aansluiting nog niet actief

  • 15 March 2022
  • 10 reacties
  • 167 keer bekeken

Ik ben in middels door KPN afgesloten van mijn Ziggo services, zonder dat ik toegang heb tot KPN. Daartoe ontbreekt het NT kastje. Hoewel de fout bij KPN ligt maken zij zich hier niet druk over, ze sturen een monteur alleen pas over 3 dagen. Tuurlijk als klant heb je toch geen tv of internet nodig…Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd en zowel KPN als KPN Netwerk wijzen naar elkaar, ik wordt vriendelijk te woord gestaan maar een oplossing wordt er niet geboden. KPN moet toch in staat zijn om haar fouten op een behoorlijke manier op te lossen en mij als klant bieden waar ik wel voor betaal.

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 17 March 2022, 12:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u gebruik gemaakt van de overstapservice? Of heeft u het abonnement bij ziggo zelf opgezegd? 

Badge +19

Als je gebruik hebt gemaakt van de overstapservice zou ziggo pas moeten stoppen als je kpn abonnement aktief is. Dus dit is al bijzonder.  Heb je sinds kort de glasvezelaansluiting in huis?

ik heb de overstapservice gebruikt.

 

De aansluiting is 15 februari aangelegd, na contact gisteren heb ik vernomen dat de aanvraag op 21 februari door KPN geannulleerd zou zijn. alleen heeft KPNNetwerk hem gereedgemeld.

 

eerder het modem aansluitne ging niet omdat ik dit pas 3 maart heb binnengekregen, maar ik met vakantie was op dat moment.

 

KPN geeft ook gewoon toe dat de fout bij hun ligt, alleen kan er tot  nu toe volgens de klantenservice geen snelle oplossing geboden worden. 

Reputatie 2

Oh jee, nu houd ik mijn hart vast. Ik zit ook te wachten op een NT kastje , en bij kpn bestaat er al een misverstand tot waar de glasvezel loopt. Volgens kpn tot de erf grens maar hij zit toch al echt binnen. Ik heb nog twee weken tot de maand opzegtermijn bij ziggo afloopt ( heb ook de overstap service gebruikt ) dus ben benieuwd. Hopelijk word het snel opgelost bij je.

Oh jee, nu houd ik mijn hart vast. Ik zit ook te wachten op een NT kastje , en bij kpn bestaat er al een misverstand tot waar de glasvezel loopt. Volgens kpn tot de erf grens maar hij zit toch al echt binnen. Ik heb nog twee weken tot de maand opzegtermijn bij ziggo afloopt ( heb ook de overstap service gebruikt ) dus ben benieuwd. Hopelijk word het snel opgelost bij je.

Ik zou alvast met KPN bellen om een monteursafspraak in te plannen, dan kan het NT kastje in ieder geval op tijd geplaatst worden. Zijn geen kosten aan verbonden verdere installatie (modem etc...) mag je gewoon zelf doen

Badge +19

Dat is wel zo'n beetje hoe het gaat. Kpnnetwerk meldt de verbinding gereed en dan kunnen de providers gaan leveren als hun administratie bijgewerkt is. Werkt ziggo echt niet meer?

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Maarten Brugge, van harte welkom op ons forum. Ik kan me voorstellen dat je je de overstap niet op deze manier voorgesteld had. 

Goed om te zien dat je hier al op weg geholpen bent. We hebben verschillende behulpzame gebruikers op ons forum. Gewoonlijk wordt bij de overstapservice het signaal bij je oude provider pas stopgezet zodra je abonnement bij ons actief is. Net als Joep ben ik benieuwd of het signaal al helemaal gestopt was? Had je al een bevestiging van Ziggo ontvangen? En hoe staat het er nu voor, is de monteur intussen al geweest of wanneer staat de afspraak gepland?